DUKE NUKEM HAR RELEASEDATUM!!!

MFC
Medlem

Tror på det när jag ser spelet på hyllan...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Flopp eller ej, det är Duke. Givet köp i vilket fall!

Medlem

Ser ut som skit, men wth, det är DUKE!


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Synd att 75% av dagens FZ-läsare inte ens vet vad Duke Nuken är dock. Själv kunde jag aldrig spela spelet för jag blev alltid åksjuk.

Medlem

JAAA, har längtat sen jag var 14is, bokstavligen!!!


signatur

//monster

Medlem
Medlem

Snacka om hype.

Medlem

Jag ber om ursäkt för följande interjektioner.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN! JA JA JA JA! JA JA JA JA JA! JAAAAAAAAAAA! 10 års väntan är ÖVER! YEEEEEES! ÄNTLIGEN! GE MIG EPISODE 3 OCKSÅ SÅ JÄVLAR!

SHIT ALLTSÅ! YES YES YES!


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Fyfan vilka glada nyheter!!!! Jag hoppas att Game i stan kommer ha nattöppet, ska stå och köa
Största nyheten sen 9/11 det här?


signatur

Game long and prosper

Medlem

På min födelsedag! Spännande!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Skägg.
10 Chambers

Jag säger upp mig om jag inte får recensera det!


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag säger upp mig om jag inte får recensera det!

Gör en recension tillsammans denna gången då kanske


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jaha, där ser man, snabba ryck!
Nu kommer den där pessemisten som ingen orkar lyssna på men jag tror spelet kommer floppa hårt.
Som folk har sagt "above" så "Kan ett spel klara av 11års förväntan?". Mitt svar är troligen inte.

Få mig inte fel, jag kommer förboka spelet och sitta som en 8åring på Julafton i soffan i väntan på att jag får spelet. Men Gearbox har tungt bagage på axlarna, Blizzard klarade Starcraft 2, klarar Gearbox Duke?

Vi får se.

Medlem

Min gissning är att det kommer att klagas på grafiken från många håll, folk som inte kan uppskatta ett bra spel om det inte är "crysis-grafik"/DX11 grafik.

Personligen tror jag det kommer bli skoj med bra gameplay, pussel, humor och interaktivitet. Jag hoppas iaf fortfarande efter alla dessa år, och ser fortfarande fram emot det.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av TryNotD[oo:

"]Min gissning är att det kommer att klagas på grafiken från många håll, folk som inte kan uppskatta ett bra spel om det inte är "crysis-grafik"/DX11 grafik.

Personligen tror jag det kommer bli skoj med bra gameplay, pussel, humor och interaktivitet. Jag hoppas iaf fortfarande efter alla dessa år, och ser fortfarande fram emot det.

+1

Medlem

Beställer så fort det går

Medlem

*3 veckor innan release!*.. Duke nukem ska byta motor, releasedatum flyttas fram "when its done"

Inaktiv

Den som väntar på nåt gott lär få vänta för alltid. För de som inte vet det så betyder DNF "Did Not Finish" och inget annat. För övrigt så tror jag på det först när jag ser eländet i hyllorna - barely.

Medlem
Medlem

hype > bra spel

Medlem

Underbart. Nu är det dags!

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Domedagen 2012 känns helt plötsligt som en möjlighet

Sant, allt är mer sannolikt än att Duke Nukem Forever släpps.

Medlem

Ännu ett tecken på att jorden kommer gå under snart!

Finland har vunnit schlager-EM, pest (svininfluensan) och pina (dokusåpor), djävulen dansar i 4kantiga magiska lådor alla stirrar på (Ranelid i Let's Dance), Mammon härskar (reinfeldt) med hjälp av "renrasiga" tokar ( ja, sverigedemokrater då)....

Sist det var ens nära så här illa var det syndaflod och saltstoder som stod på menyn.. men nu när t.o.m Duke Nukem Forever släpps är det bara att räkna med total annihilation av en asteroid större än Mars som gäller dagen innan release.

Medlem

Vi har iof redan en ny enhörning på kartan, Half-Life [Episode] 3.

Innan det släpps kan jorden ej gå under.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Äntligen efter 14 års hån får jag tillslut rätt.
Tänk vad folk har hånat mig för att jag fortsatt trott på en release.
Har tom haft mailkontakt med George Broussard.
Vad det rör muskien så släpptes det en DNF CD med Megadeath (det enda som släpptes btw .
Om den är med vet jag dock ej.

Medlem

Bara jag som har problem med ljudet i 2001 trailern? Och inte bara här utan på youtube och alla andra ställen också?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Fan va phet helt otroligt, den dagen jag har det i mina händer då är jag tillfredstäld mer än nånsin! 8)

Medlem

signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Har grisar börjat flyga? Har helvetet frusit till is?

Nä men om allt går som det ska kommer de att börja flyga i maj, eller sargade delar av dem i alla fall!

Medlem

Spelet ser ju inte bra ut men det kommer att ha grymt mycket känsla tror jag och roligt gameplay. Jag kommer att köpa spelet oavsett om det är skit eller inte bara för att. Det är ju för fan spelhistoria


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Skriv svar