Need for Speed: The Run

Medlem

Most wanted är NFS bästa spel genomtiderna! punkt slut


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Most wanted är NFS bästa spel genomtiderna! punkt slut


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

"bilarna känns inte "arkadiga", men det är samtidigt ingen simulation. Det landar någonstans däremellan"
och det var allt vi fick veta om körningen...


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

"bilarna känns inte "arkadiga", men det är samtidigt ingen simulation. Det landar någonstans däremellan"
och det var allt vi fick veta om körningen...

Precis.. Det kommer alltså att bli som i NFS HP, "Press (X) to Power slide".. fy fan..
Det kommer att floppa stenhårt. Och jag vet precis varför: De kan inte bestämma sig ifall de vill göra Heavy Rain eller ett bilspel. Därför kommer det att bli ett patetiskt mellanting som varken är bra på det ena eller det andra. Därför kommer det att floppa.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Polisen: "Kolla en biltjuv som kör för fort! Låt oss kalla in en helikopter bestyckad med kulspruta som gör sitt bästa för att döda honom!"


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Tybalt:

"Jag gillar quick time events."

Ja jösses.

Edit: Jag kan lugnt säga att jag inte kommer att spela detta spel.

Nu vet jag inte om du skrev det där till mig men nej, QTEs är väl kanske inte någon höjdare men mer actionorienterad racing - sure.

Nej jag citerade artikelförfattaren.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av S467:

Underground 1 och 2 är dem bästa imo. Tyckte om att man kunde i stort sätt bygga en bil efter egen smak. Känns som att serien har gått ifrån det mer och mer. Nu har jag absolut ingen aning om hur detta kommer bli, men utav det jag har läst så värkar det inte bli någon bil-modifiering. Blir nog inget köp. Hoppas och väntar på ett Underground 3 ska släppas ist.

Vill också hellre se Underground 3, det vore korkat att inte släppa Underground 3.

Det hopplöst trista Underground-tjafset togs vidare med Carbon, Undercover och ProStreet innan det äntligen lades ned så något Underground 3 lär du inte se på ett tag.. Most Wanted var det enda dugliga spelet i den eran av NFS och det endast för att det var mer likt originalen än de andra spelen.

Underground-spelen och dess uppföljare må ha varit trevliga spel om man gillar sådan skit men riktiga NFS var de inte..

Jag gillar hederliga NFS för vad det är och underground\carbon för vad det är. Dock så gillar jag inte ProStreet. Glöm inte att säga att det är din åsikt, du får det att låta som att det är den allmänna uppfattningen av serien.

I min mening är ProStreet typ det bäsat NFS-liret efter Porsche och III, egentligen enbart för att man för första gången fick köra lite mer verklighetstrogen dragracing *drool*

Medlem
Skrivet av S467:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av S467:

Underground 1 och 2 är dem bästa imo. Tyckte om att man kunde i stort sätt bygga en bil efter egen smak. Känns som att serien har gått ifrån det mer och mer. Nu har jag absolut ingen aning om hur detta kommer bli, men utav det jag har läst så värkar det inte bli någon bil-modifiering. Blir nog inget köp. Hoppas och väntar på ett Underground 3 ska släppas ist.

Vill också hellre se Underground 3, det vore korkat att inte släppa Underground 3.

Det hopplöst trista Underground-tjafset togs vidare med Carbon, Undercover och ProStreet innan det äntligen lades ned så något Underground 3 lär du inte se på ett tag.. Most Wanted var det enda dugliga spelet i den eran av NFS och det endast för att det var mer likt originalen än de andra spelen.

Underground-spelen och dess uppföljare må ha varit trevliga spel om man gillar sådan skit men riktiga NFS var de inte..

Oj! Förlåt.. Visste inte om att det var skit. Tur att folk inte har samma smak för då hade de ju bara utvecklats samma spel.

Å andra sidan så hade ju alla gillat spelet..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Paddington:

Polisen: "Kolla en biltjuv som kör för fort! Låt oss kalla in en helikopter bestyckad med kulspruta som gör sitt bästa för att döda honom!"

"Watch your fire, you just shot up a kindergarten.. "
"Goddammit! Now you took out a school bus!!"


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av S467:

Oj! Förlåt.. Visste inte om att det var skit. Tur att folk inte har samma smak för då hade de ju bara utvecklats samma spel.

Å andra sidan så hade ju alla gillat spelet..

A så kan man ju också se det. Tråkigt för den stackaren som tröttnar först :P.


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

bästa spelet genom tiderna, NFS 98 hot p 3

tycker även att most wanted var jäkla coolt spel !

Medlem

Need for Speed har i mitt tycke inte varit bra sen Need for Speed 2, det var grejer det!

12
Skriv svar