Red Orchestra 2 krossar försäljningsmålen
Fyfan för piratkopierarna, eller hur var det nu?
Ja, det är väl knappast piratkopierarna som bidragit till Tripwires fina siffror... Eller hur var det nu?
Säger du det. Men kom ihåg att PC är en väldigt död plattform.
Vänta nu, var det inte så att PC försäljningen ökat på sista tiden...
Återigen, lär dig sarkasm..
Ja, det är väl knappast piratkopierarna som bidragit till Tripwires fina siffror... Eller hur var det nu?
Nej, det är faktiskt inte sant. Men visst, upprätthåll den myten för dig själv ifall det gör dig glad.
+1
+2
+3?
+4
=10
I want to play a game.
Kul Spelbutiken säljer det nu för 199:- inkl. frakt. What are you waiting for?
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Detta gör mig otroligt glad, de må ha haft en knacklig start men RO serien och Tripwire är guld värda för oss pc spelare. TWI bryr sig verkligen om sina fans, pc folket och inte minst sina spel. En diamant som vi bör ta väl hand om, tack vare detta lär vi få se fler goda PC spel.
Nej, det är faktiskt inte sant. Men visst, upprätthåll den myten för dig själv ifall det gör dig glad.
+1
+2
+3?
+4
C-C-C-C-Combo breaker!!!
DAMN YOU!!!
Pc är fortfarande den bästa platformen för gaming och kommer alltid vara, allt gnäll om att det inte är lönsamt att göra spel till Pc är ren dynga!
Skillnaden mellan Pc och konsoler är att på Pc kan man inte komma undan med att producera skit spel och sedan förvänta sig att dem ska sälja bra.
Kul att se att det fortfarande släpps annat än bara MMO och super-casual spel till PC
Även om försäljningen jämfölrt med ett konsolexklusivt är löjligt låg är det väl bra för att vara på PC, när utvecklarna känner att de har budget och spel nog för riktig konkurrens kan de släppa till konsol också och slåss med de stora pojkarna om miljoner sålda exemplar på release.
Konkurrensen på PC är ju inte direkt så hård ^^
Väldigt låga krav eller falska siffror? för inte kan ett spel med en sådan total misslyckad release fortsätta sälja?
Kul spel ja, men man får inte glömma hur ospelbart det var de första dagarna.
Tog ju nästan en månad för dem att släppa patchen som tog spelet ur "retail beta" fasen.
Kom ihåg att det bara är 20 pers på Tripwire också, BF spelen har massor med buggar kvar flera år efter release och DICE är väl runt 200 pers.
Vem talade om BF eller DICE ? Vi konstaterade bara att TRIPWIRE gjorde ett oerhört dåligt spelsläpp.
Kul att se att det fortfarande släpps annat än bara MMO och super-casual spel till PC
Även om försäljningen jämfölrt med ett konsolexklusivt är löjligt låg är det väl bra för att vara på PC, när utvecklarna känner att de har budget och spel nog för riktig konkurrens kan de släppa till konsol också och slåss med de stora pojkarna om miljoner sålda exemplar på release.
Konkurrensen på PC är ju inte direkt så hård ^^
Du stirrar dig blind på siffror från NPD och butiksförsäljning. PC revenue för 2009 var totalt $65 miljarder (gaming-hårdvara, spel), konsoll-revenue (hårdvara+spel) 2009 var $30 miljarder.
The report said that the Wii "dominates" the current console generation in terms of revenue share. Ibis said the Wii captures 47 percent of global platform revenue, followed by Xbox 360 with 35 percent and PlayStation 3 with 18 percent. 2009 console revenues were over $30 billion.
Tror inte du ska klaga på MMO's och "Casual spel" när Wii'n står för 47% av försäljningen på konsoll-sidan.
Väldigt låga krav eller falska siffror? för inte kan ett spel med en sådan total misslyckad release fortsätta sälja?
Tog ju nästan en månad för dem att släppa patchen som tog spelet ur "retail beta" fasen.
Kom ihåg att det bara är 20 pers på Tripwire också, BF spelen har massor med buggar kvar flera år efter release och DICE är väl runt 200 pers.
Vem talade om BF eller DICE ? Vi konstaterade bara att TRIPWIRE gjorde ett oerhört dåligt spelsläpp.
Ingen gjorde det, det är bara en jämförelse, spotta ut citronen.
Spelbutiken kommer jag aldrig köpa mer ifrån, nej rekommenderar då mycket hellre Spellyan som har spelet för 195 kr (visserligen utan frakt), jag betalar gärna lite mer för en seriös butik än en oseriös som spelbutiken.
För det är väldigt seriöst att säga att någonting är oseriöst utan att motivera varför?
Fulreklam eller bara trotsig?
RO2 ser ut att vara lite "för sent ute" känns det som, både i gameplay och grafik, lite som DNF tycker jag. Bara en känsla från det jag sett hittills (inte provat).
Däremot är det ju en mindre studio, så man ska väl inte jämföra det med allt för stora spel.
För det är väldigt seriöst att säga att någonting är oseriöst utan att motivera varför?
Fulreklam eller bara trotsig?
Nej, det är varken fulrreklam eller att vara trotsig. Spelbutiken har jag dåligt erfarenhet av (dålig support, säljer begagnade spel som nya, sådär leverans) , Spellyan däremot tyckte jag var grymt bra (bra priser, snabb leverans, bra support så vitt jag förstått det då jag inte själv haft med den att göra).
Folk som dig som får diskussioner att spåra ur och sluta med BF vs COD snack elns. Väldigt dåligt jämförelse.
Vänta nu, var det inte så att PC försäljningen ökat på sista tiden...
Återigen, lär dig sarkasm..
Tror snarare att det är du som borde lära dig sarkasm och vad det innebär...
Folk som dig som får diskussioner att spåra ur och sluta med BF vs COD snack elns. Väldigt dåligt jämförelse.
Vem har talat om COD? Och det är en utmärkt jämförelse.
Känner mig lurad på pengarna, tänkte mig något kul tills BF3 men spelet funkade inte så jag tröttnade efter ett par veckor. Synd för spelet har potential!
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Vem har talat om COD? Och det är en utmärkt jämförelse.
Värdelös.