PETA: Vi bara skämtade om Super Mario

Medlem

Kul skämt r-tards...

Inaktiv
Skrivet av BudoWhoopass:

Skämt eller inte, tror PETA skjuter sig än mer i foten för varje sånt här utspel de gör. Det är synd, för de gör mycket bra också som aldrig uppmärksammas och därför tror gemene man att de är fårknullande hunddödadare som south park framställer dem.

Peta har onekligen en rätt aggressiv hållning ofta som vi nog är många som uppfattar som mer stjälpande än hjälpande men onekligen så får de ju uppmärksamhet för sådana här utspel. Dock så kunde de ju vara smidigare när de gör sina små kupper så att folk faktiskt förstår att de faktiskt inte är seriösa i sin kritik mot t ex Mario

Medlem
Skrivet av BudoWhoopass:
Skrivet av Gurant:
Skrivet av Aidi:
Skrivet av Gurant:

Hur kan PETA vara förvånade över att folk tog detta uttalande seriöst när de själva tycker staden Turkey i Texas ska byta namn till Tofukey. De är en bunt med hycklare och idioter, och de är folk som dem som gör att människor tror att jag är dum i huvudet för att jag inte äter kött.

Du är väl dum i huvudet för att du inte äter kött?

Precis.

Skärpning, båda två.

va

Medlem
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av BudoWhoopass:
Skrivet av Gurant:
Skrivet av Aidi:
Skrivet av Gurant:

Hur kan PETA vara förvånade över att folk tog detta uttalande seriöst när de själva tycker staden Turkey i Texas ska byta namn till Tofukey. De är en bunt med hycklare och idioter, och de är folk som dem som gör att människor tror att jag är dum i huvudet för att jag inte äter kött.

Du är väl dum i huvudet för att du inte äter kött?

Precis.

Skärpning, båda två.

va

Man är inte dum i huvudet för att man väljer att inte äta kött.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Det är väll självklart att man ska behandla djuren bra, det tror jag de flesta är eniga om. Dock verkar den här PETA organisationen gräva sin egen grav med diverse dumheter.

Inaktiv
Skrivet av BudoWhoopass:
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av BudoWhoopass:
Skrivet av Gurant:
Skrivet av Aidi:
Skrivet av Gurant:

Hur kan PETA vara förvånade över att folk tog detta uttalande seriöst när de själva tycker staden Turkey i Texas ska byta namn till Tofukey. De är en bunt med hycklare och idioter, och de är folk som dem som gör att människor tror att jag är dum i huvudet för att jag inte äter kött.

Du är väl dum i huvudet för att du inte äter kött?

Precis.

Skärpning, båda två.

va

Man är inte dum i huvudet för att man väljer att inte äta kött.

Nej verkligen inte då det är vår största miljöbov i nästan alla kategorier, dessutom förstår jag inte hur man inte kan känna medkänsla till djur om man någonsin haft med djur att göra. Idag finns det alternativ och det är löjligt att hålla kvar vid att köttkonsumtion skulle vara på något sätt positivt (eller försvarbart) när nackdelarna är så otroligt många.

Men det är inte heller förvånande att så många äter kött i vårt överdrivet egocentrerade samhälle.

Medlem

Shit, tror inte för fem öre att dom "skämtade" utan tror att dom bangar nu och inte törs erkänna att dom var blodigt allvarliga....ursäkta, vegetariskt allvarliga


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Shit, tror inte för fem öre att dom "skämtade" utan tror att dom bangar nu och inte törs erkänna att dom var blodigt allvarliga....ursäkta, vegetariskt allvarliga

Med största sannolikhet.

Medlem

Det var väl för att få uppmärksamhet.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Försent PETA, jag hatar er så mycket att jag har redan köpt 8 pälsjackor, specialbeställda där jag bad tillverkaren att djuren flåddes levande och jackorna syddes framför deras ögon medans de fortfarande var vid liv.

Varför? PETA drev mig till det.

http://www.onenationmagazine.com/wp-content/uploads/2010/04/penn_and_teller_1.jpg
Penn och Teller hälsar.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:

Försent PETA, jag hatar er så mycket att jag har redan köpt 8 pälsjackor, specialbeställda där jag bad tillverkaren att djuren flåddes levande och jackorna syddes framför deras ögon medans de fortfarande var vid liv.

Varför? PETA drev mig till det.

Det var nog det dummaste inlägget jag sett på länge.

Medlem
Skrivet av marcus95:
Skrivet av Keasar:

Försent PETA, jag hatar er så mycket att jag har redan köpt 8 pälsjackor, specialbeställda där jag bad tillverkaren att djuren flåddes levande och jackorna syddes framför deras ögon medans de fortfarande var vid liv.

Varför? PETA drev mig till det.

Det var nog det dummaste inlägget jag sett på länge.

Tur då att PETA inte postar här.
http://www.x-entertainment.com/articles/0795/7.jpg


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

12
Skriv svar