Årets trailer? Captain Kirk vs Gorn

Robot
Årets trailer? Captain Kirk vs Gorn

William "Captain Kirk" Shatner möter åter igen Gorn i trailer för Star Trek-spelet.

#digital-extremes, #star-trek


zsm
Medlem
Årets trailer? Captain Kirk vs Gorn

Shatner är så jävla härlig ;D

Men spelet kommer troligen suga, tyvärr.

Skribent
Skrivet av zsm:

Shatner är så jävla härlig ;D

Men spelet kommer troligen suga, tyvärr.

Jag har inte blivit övertygad än i alla fall.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hoppas den här hemska alien är med också.


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

ZF
Medlem

alla xenomorphers terror bleknar vid jämförelse med:

Medlem

Härlig trailer! Jag tror spelet kommer vara helt ok för ett filmspel faktiskt, det kan inte bli mer generiskt än alla andra shooters på dagens marknad.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag gillar Shatner som fan. Spelet såg lite ut som en Star Mass Trek Effekt?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Riktigt kul, Shatner.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Underbar trailer! Får hoppas spelet blir dugligt också, jag har en förkärlek för COOP spel.

För dom som inte vet är "Gorn" intoducerad i Star Trek-universumet i första säsong avsnittet "Arena" "The Original Series" år 1967.

Fightinscenen med William Shatner mot Gornen har gått till historien som en av dom värsta någonsin, kul att han bjuder på sig själv i denna reklamsnutten. :


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av TryNotDo:

Underbar trailer! Får hoppas spelet blir dugligt också, jag har en förkärlek för COOP spel.

För dom som inte vet är "Gorn" intoducerad i Star Trek-universumet i första säsong avsnittet "Arena" "The Original Series" år 1967.

Fightinscenen med William Shatner mot Gornen har gått till historien som en av dom värsta någonsin, kul att han bjuder på sig själv i denna reklamsnutten. :

https://www.youtube.com/embed/Z1eFdUSnaQM

Den är faktiskt länkad i nyheten

Medlem
Skrivet av DAoG:

Den är faktiskt länkad i nyheten

Japp, såg det efter jag postat den, men mina ölglasögon gjorde att jag missade det första läsningen

Jag tycker den är såpass rolig att den tål att upprepas.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

k3m
Medlem

Härlig trailer!

Inte illa för en gubbe som är över 80 år gammal.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

För jävla härlig trailer. Antagligen jävligt mycket härligare än spelet.

TOTY= Trailer of the year

Jag vill vara lika häftig som Shatner när jag är 80+

1
Skriv svar