Julkalendern – Ledtråd 2 för att vinna spel och hårdvara

Robot
Julkalendern – Ledtråd 2 för att vinna spel och hårdvara
Inaktiv
Julkalendern – Ledtråd 2 för att vinna spel och hårdvara

Nu är jag tvärsäker på att jag gissade rätt igår!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Sköt från höften i går och jag ser inte hur min gissning kan passa in på denna ledtråd, haha!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Jag kan fortfarande ha rätt! Måste ligga mycket bra till för bonuspris i så fall

FAN INGEN ANING NU


signatur

New life, New hope

Medlem

än passar min gissning in, höfta som många andra igår också får väl se om det blir något denna gång, kan inte påstå mina andra gissningar varit i närheten av vad svaret blivit i slutändan. Haha

Medlem

Hur väljer ni vinnare?

De två som gissar rätt snabbast vinner ett litet snabbhetspris, men inte något av prispaketen?

Prispaketen lottas ut bland samtliga som gissat rätt?

Eller är man samtidigt garanterad ett av prispaketen utöver bonusen om man gissar rätt snabbt?

Redaktör
Skrivet av Bennii:

Hur väljer ni vinnare?

De två som gissar rätt snabbast vinner ett litet snabbhetspris, men inte något av prispaketen?

Prispaketen lottas ut bland samtliga som gissat rätt?

Eller är man samtidigt garanterad ett av prispaketen utöver bonusen om man gissar rätt snabbt?

Outgrundliga äro tävlingsjuryns vägnar.


signatur
Medlem

Känns trevligt att för en gångs skull vara på rätt spår ända sedan dag ett!


signatur

Constants and variables

Medlem

Men åååh skulle ha skickat in min spontana gissning från igår ändå! Nu blev jag ju nästan säker på att det var rätt.

Shit, jag känner redan nu hur jag kommer behöva en väldans massa ledtrådar för att lista ut det här.

Medlem

robert gustafsson e förjävla skön ändå

1
Skriv svar