Se den urläckra trailern för The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Robot
Se den urläckra trailern för The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Medlem
Se den urläckra trailern för The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Grymt!! Hade dock hoppats på bättre FPS.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem

Blir ett givet köp!

Medlem

Mmm. Tänk om det hade sätt bättre ut grafiskt.

Ja just det ja, Nintendo ska ju släppa en ny kraftfullare konsol...

Medlem

Bara man kan döda höns så är jag nöjd.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Det verkar som att Nintendo satsar hårt på spelfysik inför detta Zelda-släpp. Kul, sådant är alltid roligt att leka runt med.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

kommer där finnas Zoras eller Goroner?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

På något vis får jag inte några Zelda-vibbar från det riktigt. Kanske om vi får se mer, Zoras eller Gorons etc. Nu kommer jag i och för sig inte ha möjligheten att spela det oavsett - men kanske en lets pl- just ja. Nintendo hatar Youtube. Vem vet, kanske!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

På något vis får jag inte några Zelda-vibbar från det riktigt. Kanske om vi får se mer, Zoras eller Gorons etc. Nu kommer jag i och för sig inte ha möjligheten att spela det oavsett - men kanske en lets pl- just ja. Nintendo hatar Youtube. Vem vet, kanske!

Dom spelar det nu:
https://www.twitch.tv/nintendoeurope

Medlem

Alltså... nu när jag sett gameplayet som sänds live just nu så blev jag så fruktansvärt taggad! Kan bli att jag köper Wii U bara för detta

Medlem

Tycker faktiskt inte detta ser så bra ut. Bitvis såg grafiken ut att komma från gamecube, och fightingen såg inte lika zelda ut som tidigare spel vad jag kan minnas. Däremot var det ganska mycket pussel såg det ut som, och det är ju verkligen Zelda. Hoppas det levererar, men jag är tvek :<

Medlem

Tycker det ser riktigt lovande. Verkar finnas mycket att göra, hugga ved, äta mat, jaga etc.. Men det skönaste är att ingen medhjälpare syns

Medlem

Lär väl bli samma sorts släpp som med Twilight Princess med tanke på alla fördröjningar som varit..
Såg helt klart trevligt ut dock.

En version till nuvarande generation (WiU) och en version till Nintendos nästa (NX).

Medlem

Mysigt
Gillar grafiken, känns som ett Zelda spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Tycker det ser riktigt lovande. Verkar finnas mycket att göra, hugga ved, äta mat, jaga etc.. Men det skönaste är att ingen medhjälpare syns

HEEEEY, LISTEN!!!

Medlem

Detta ser ju lysande ut!

Jag är redo. Min kropp är redo. Mitt Wii U är redo!

Medlem

Jag är sugen på Zelda igen!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Sådär ja! Bara två år för sent Hoppas de inte förstör allt genom att använda gamepaden på nåt halvidiotiskt sätt. För Zeldas del räcker det med lite kartor och inventory på lillskärmen.

Medlem

Förmodligen kommer releasen ske tillsammans med Nintendo NX. Lanseringstitel för att sälja den nya platformen. Ser mysigt ut, men helt klart annorlunda.


signatur

Nämen!

Medlem

Självklart är det någon som klagar på att det är för mycket nytt så man inte känner igen allting...som man redan har sett hundra gånger. Ärligt talat, jag kan inte se något negativt i att de äntligen försöker göra något annat. Jag tycker att det ser både välbekant och nytt ut, precis som en uppföljare borde vara. Kommer garanterat att köpa det.

Personligen har jag inga problem med grafiken. Så länge spelet är bra får det se ut som N64 för min del. Ser helt okej ut, vissa saker är riktigt läckra. Det enda jag funderar på är om det är stor skillnad rent grafiskt mellan WU- och NX-versionen. Frågan är vilken version som visades upp nu.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

wow, vilken stream. 6½ timme med lite pokémon i början. Jag är helt såld

Medlem
Skrivet av Freddan:

Grymt!! Hade dock hoppats på bättre FPS.

Livestreamen hade stora FPS problem, när trailers lades up efterhand, inga problem, 30fps som Zelda spel normal haft de senaste spelen.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

k3m
Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:

Självklart är det någon som klagar på att det är för mycket nytt så man inte känner igen allting...som man redan har sett hundra gånger. Ärligt talat, jag kan inte se något negativt i att de äntligen försöker göra något annat. Jag tycker att det ser både välbekant och nytt ut, precis som en uppföljare borde vara. Kommer garanterat att köpa det.

Personligen har jag inga problem med grafiken. Så länge spelet är bra får det se ut som N64 för min del. Ser helt okej ut, vissa saker är riktigt läckra. Det enda jag funderar på är om det är stor skillnad rent grafiskt mellan WU- och NX-versionen. Frågan är vilken version som visades upp nu.

nä, håller bara med dig i det här fallet. då Zelda spelen efter Zelda 2 till 8bit har varit samma som 1an till 8bit. barnvänligt trams. Jag vill ha ett Zelda i samma anda som Zelda 2. ett vuxnare spel på alla möjliga sätt

Inaktiv
Skrivet av MadMartigaN:

Bara man kan döda höns så är jag nöjd.

Exakt min tanke!

Medlem

Ge oss ett Zelda i witcher 3 stil!

Medlem

Hur är det med Skyward sword?

Kan jag köra det om jag skaffar en WIIIIUUUU så att det räcker med en konsol för att kunna lira Breath of the Wild och Skyward sword?

Medlem
Skrivet av nibbles:

Hur är det med Skyward sword?

Kan jag köra det om jag skaffar en WIIIIUUUU så att det räcker med en konsol för att kunna lira Breath of the Wild och Skyward sword?

Ja, du kan spela båda på WiiU, men du behöver en Wii-kontroll till Skyward Sword. Glöm inte Twilight Princess


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Booken:

Ge oss ett Zelda i witcher 3 stil!

Nej tack, spela witcher istället. Zelda i zeldastil låter som en god idé.

Medlem

Urläcker var ordet. Är Zelda någonsin dåligt?

Medlem
Skrivet av sitman:
Skrivet av Booken:

Ge oss ett Zelda i witcher 3 stil!

Nej tack, spela witcher istället. Zelda i zeldastil låter som en god idé.

Tar tillbaka vad jag skrev förut! Efter att ha kollat på några mer gameplay videos så är jag riktigt riktigt imponerad! Till och med riktigt hajpad!!!!

12
Skriv svar