Äntligen ett spel där du kan förvandla dig till en flygande banan

Robot
Äntligen ett spel där du kan förvandla dig till en flygande banan
Medlem
Äntligen ett spel där du kan förvandla dig till en flygande banan

Prophunt?

Medlem

Nä, det där låter för långsökt.
Eller lite fånigt som Goat Simulator, (som faktiskt är kul!)


signatur

autograph

Medlem

Varför inte bara ge ut recension-kopior, Bethesda Softworks? Kom igen nu! Detta är säkert ett bra spel - Arkane Studios vet ju vad de sysslar med - men innan jag får läsa och titta på mina favvorecensenters recensioner så blir det inget köp.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Inaktiv

"Bethesdas Prey"? Spelet är utvecklat utav Arkane studios och ges ut av Bethesda.

Medlem

"Hur Sean Banan fick sitt namn"
https://youtu.be/iGBOlvvU8w0

---

"Sean Banan - Sverige"
https://youtu.be/OTn0KHbYg28


signatur

autograph

Medlem

Spelet är säkert toppen men Dishonored 2 är ju fortfarande en halvdan upplevelse på PC tack vare tekniska problem. Blir inget köp förens användare och recensenter har uttalat sig om Prey!

Medlem
Skrivet av Pettor:

Spelet är säkert toppen men Dishonored 2 är ju fortfarande en halvdan upplevelse på PC tack vare tekniska problem. Blir inget köp förens användare och recensenter har uttalat sig om Prey!

Precis vad jag tänkte. Dessutom känner jag lite för att bojkotta dem p.g.a. Bethesdas beslut om recensionskopior. Detta trots att jag har grymt förtroende för Arkane Studios.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av wrangman:
Skrivet av Pettor:

Spelet är säkert toppen men Dishonored 2 är ju fortfarande en halvdan upplevelse på PC tack vare tekniska problem. Blir inget köp förens användare och recensenter har uttalat sig om Prey!

Precis vad jag tänkte. Dessutom känner jag lite för att bojkotta dem p.g.a. Bethesdas beslut om recensionskopior. Detta trots att jag har grymt förtroende för Arkane Studios.

Ja det är nästan lite ledsamt. Dishonored var fantastiskt och som du säger är Arkane en favorit som jag har stort förtroende för. Tyvärr blev det som det blev med Dishonored 2 och Bethesda är del av problemet. Spelet var fantastiskt men de tekniska problemet skulle varit välkända om Bethesda inte haft sina nya regler.

Personligen var jag korkad nog att köpa efter en första recension som inte tog upp de tekniska problemen. Jag hade högt förtroende för Arkane sedan innan och det var allt som krävdes för att jag skulle känna mig säker på att köpa spelet. Tyvärr skulle jag väntat kanske 2 dagar efter release för att förstå vad som faktiskt pågick.

Så när det kommer till Bethesda är det helt enkelt så att man får vänta några dagar efter release så man får den fullständiga vyn av spelet. Konstigt men sant.

Medlem

En flygande banan!? ÄNTLIGEN! Har i flera år skickat in idén till diverse spelstudios och ville ha det i allt från Half-Life 2 till Forza till Civilization men aldrig fått gehör. Äntligen så lyssnade de på min önskan!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

"Bethesdas Prey"? Spelet är utvecklat utav Arkane studios och ges ut av Bethesda.

Det är ju fortfarande Bethesdas Prey eftersom de är utgivare och troligen äger IPn atm


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

1
Skriv svar