Xcom försenas – med ett år

Robot
Xcom försenas – med ett år

Kan släppas så sent som 2014. Men var lugna, det rör sig om fps-titeln och inte den hajpade strategicomebacken.

#take-two-interactive-1, #xcom-enemy-unknown


Medlem
Xcom försenas – med ett år

Skräms inte så där trodde det va X-Com: Enemy Unkown

Medlem

Lite nyfiken , väldigt mycket spel nu som flyttas till 2013 / 2014 .
Beror detta kanske på att nya konsoler är på väg att komma ut ?

Medlem

Hade det varit strategi spelet hade jag blivit besviken, FPS spelet verkar som alla andra mediokra spel som släpps numera. Inget jag kommer köpa till fullpris, kanske när det kostar 100 kr eller mindre men antagligen inte innan dess.

Medlem

Klart tråkiga nyheter, även om jag verkar vara en av de få som faktiskt ser fram emot detta. Visst blir det intressant med nya Xcom: Enemy Unknown också men att förnya en klassiker som de försöker med där känns som upplagt för en besvikelse, även om spelet säkert blir helt okej. Med detta så vågar man i alla fall prova på lite nya grepp med en hybrid mellan ett TPS och en övergripande världskarta med forskning m.m. som fanns i de tidigare Xcom-spelen.

/ LordDaimos

Medlem

Lätt den nygamla versionen!

Medlem

Kan väl inte säga att jag är särskilt sugen på detta, men artikelbilden ni valt är ju snygg som snus! Någon godhjärtad användare som vet om den finns i fet upplösning?

Inaktiv

Tycker fps versionen verkar vara rätt intressant. Blir dock på konsoll då, eftersom detta lir verkar vara ett man endast orka sitta död med en handkontroll. Vissa fps spel passar inte pc och tror inte detta kommer göra det

Medlem

Nyversionen av klassikern verkar sjukt intressant. Gievf!!!!!!


signatur

I drank what?

Medlem

Visst anfall mig era spelhipsters! Men jag är faktiskt mycket mer taggad på FPS liret.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Gurant:

Kan väl inte säga att jag är särskilt sugen på detta, men artikelbilden ni valt är ju snygg som snus! Någon godhjärtad användare som vet om den finns i fet upplösning?

http://lmgtfy.com/?q=xcom+fps


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Tror de har fattat att det här spelet är en garanterad flopp i förhållande till strategispelet även om de inte kan erkänna det utan väljer att förhala releasen och hoppas att det glöms bort.

Inaktiv
Skrivet av qun0:

Tycker fps versionen verkar vara rätt intressant. Blir dock på konsoll då, eftersom detta lir verkar vara ett man endast orka sitta död med en handkontroll. Vissa fps spel passar inte pc och tror inte detta kommer göra det

Vissa spel passar ju inte till pc även fps. Varför ogilla?

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av qun0:

Tycker fps versionen verkar vara rätt intressant. Blir dock på konsoll då, eftersom detta lir verkar vara ett man endast orka sitta död med en handkontroll. Vissa fps spel passar inte pc och tror inte detta kommer göra det

Vilka FPS passar inte på PC?

Vissa spel passar ju inte till pc även fps. Varför ogilla?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Burglar:
Skrivet av Gurant:

Kan väl inte säga att jag är särskilt sugen på detta, men artikelbilden ni valt är ju snygg som snus! Någon godhjärtad användare som vet om den finns i fet upplösning?

http://lmgtfy.com/?q=xcom+fps

Nu frågade jag dock för att jag är lat., inte för att jag inte vet hur man använder google.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av qun0:
Skrivet av qun0:

Tycker fps versionen verkar vara rätt intressant. Blir dock på konsoll då, eftersom detta lir verkar vara ett man endast orka sitta död med en handkontroll. Vissa fps spel passar inte pc och tror inte detta kommer göra det

Vilka FPS passar inte på PC?

Vissa spel passar ju inte till pc även fps. Varför ogilla?

hipshot din kommentar var inte så passande.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av qun0:
Skrivet av qun0:

Tycker fps versionen verkar vara rätt intressant. Blir dock på konsoll då, eftersom detta lir verkar vara ett man endast orka sitta död med en handkontroll. Vissa fps spel passar inte pc och tror inte detta kommer göra det

Vilka FPS passar inte på PC?

Vissa spel passar ju inte till pc även fps. Varför ogilla?

hipshot din kommentar var inte så passande.

Det blev något fel där...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar