Knights of the Old Republic överlägset popouläraste Star Wars-spelet på FZ

Robot
Knights of the Old Republic överlägset popouläraste Star Wars-spelet på FZ
Medlem

Inte konstigt! Ett så otroligt bra spel fortfarande!!

Medlem

Konstigt när ni inte hade med Dark Forces 1!

Redaktör
Skrivet av mill:

Konstigt när ni inte hade med Dark Forces 1!

Det borde ha varit med, miss. Men KOTOR hade det inte slagit, det är jag synnerligen säker på.


signatur
Medlem

Gillade verkligen alla de där imperial remnants-spelen. Dark Forces, Jedi knight osv, men jo... Kotor är legendariskt och förmodligen det enda många läsare har spelat. Själv håller jag nog ändå X-wing och uppföljare något högre *för sig tid* även om kotor håller bättre över tid. Swtor och Dice Battlefront räknas inte ens.

Medlem

Kotor är ett av de bästa helt klart. Men två av mina favoriter kom inte med på listan. Empire at war och Force unleashed. Oväntat just att force unleashed inte kom med då det är en kommersiell succé om jag minns rätt plus att det aldrig varit så smidigt att styra lightsaber som i Unleashed.
Hellre någon av dem än mobilspel som angry birds som bara använder ett licensnamn på en produkt som existerar i andra spel.

Medlem
Skrivet av ubn87:

Kotor är ett av de bästa helt klart. Men två av mina favoriter kom inte med på listan. Empire at war och Force unleashed. Oväntat just att force unleashed inte kom med då det är en kommersiell succé om jag minns rätt plus att det aldrig varit så smidigt att styra lightsaber som i Unleashed.
Hellre någon av dem än mobilspel som angry birds som bara använder ett licensnamn på en produkt som existerar i andra spel.

Att det var en kommerciell succé betyder inte att spelet var bra.
Jag avskydde första Force Unleashed. Vad är poängen med att ge dig en karaktär skapt för en power fantasy och sen bli attackerad av Storm Troopers som, av outgrundlig anledning, tål att få en lightsaber genom kroppen 3-5 gånger?

Medlem

Haltar väl lite med tanke på spannet i ålder på spelen inte representerar dem som röstar. De flesta har nog t.ex inte spelat X Wing Alliance eftersom det släpptes innan de var i spel mogen ålder 😅 Men antar att undersökningen inte är så seriös. Ivf var det ett bra spel som vann

Medlem

Röstade på kotor 2, men lite trist att inte X-wing alliance hamnade lite högre.
Oh well...

Medlem

Det är ju rent av korkat av de inte utvecklat vidare på varje sig Jedi knight serien eller framför allt, i min mening, KOTOR - serien då den är bland de bästa som funnits i spelform :D...

Jaja, jag väntar. Om jag så ska vara 85 när det kommer skall jag ha det.

Medlem

@crazyrobban:

Frågar fortfarande, förtjänar angry bird star wars en plats framför empire at war och unleashed?

Medlem

Tyckte unleashed var grymt kul. Spelade både på Wii där det var kul med wiimote, men väldigt nedskuret, och på PS3/PC. Gillade storyn också som jag tyckte passade oväntat bra in både i gamla SW "legends" och Disney-versionen. Tyvärr är ju Jedi Knight "inte ok" längre trots att några av de bästa karaktärerna är med i spelserien. På sin tid hade jag mer kul med de spelen än kotor i ärlighetens namn, men kotor håller ju lite bättre tidsmässigt. Kotor är Star Wars-spelens M.A.S.H.

1
Skriv svar