Det säljs bandanas i Battlegrounds för över 8 000 kr

Robot
Det säljs bandanas i Battlegrounds för över 8 000 kr

Tillgång och efterfrågan. Tillgång och efterfrågan.

#bandana, #battlegrounds, #kyckling-på-fredag


Quake-konnässsör

När jag ändå är först, så måste jag säga det uppenbara innan någon annan gör det... förlåt Calle...

"Det rör sig inte om några stora volymer som säljs för dessa summor men sedan i början av september har föremålet legat stadigt över 600 dollar, vilket motsvarar närmare 500 svenska kronor."

Vart går du och växlar pengar, jag vill också vara med på samma ställe! Kom igen, dela med dig av hemligheterna!

Tycker det är roligt att dessa klädesplagg börjar kostar så otroligt mycket, samma sak med CS:GO skins eller liknande. Roligt för de som säljer dem, och att folk har råd att köpa dessa är en annan underlig sak.

Medlem

Förlåt men 600dollar är väll inte 500kr om inte kurserna ändrats något enormt senaste tiden?

Medlem

Folk är fan inte riktigt kloka, haha

@almblad, de tar väl att på klarna räntefri delbetalning 12 månader


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av svampfan:

Förlåt men 600dollar är väll inte 500kr om inte kurserna ändrats något enormt senaste tiden?

Hehe, missade en nolla.


signatur
KoP
Medlem
Medlem

Man hinner ju knappt notera hur de man skjuter på är klädda. Så om man hade noterat så antar jag att den hade kostat 20 000 kr.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

färskingar som slösar så mkt pengar på ingenting


signatur

//monster

Medlem

Helt otroligt.
Hur säöjer man kläderna egentligen?
Har öppnat några lådor men innehållet är så tråkigt så säljer tillbaka för en spotstyver vad lådan kostade att öppna med ingame valutan.
Hur säljer man till en annan steamanvändare om man skulle få nått värdefullt?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Inga stora summor i ett bredare perspektiv. Testa en fabriksny souvenir-Dragon Lore med rätt spelares klistermärke på för runt $30 000.

Medlem

@Molotov: Förutsatt att plunkbat använder steams ordinarie säljfunktioner så hittar du marknadsplatsen(inventory?) under community/gemenskap om jag inte minns helt fel. Det är samma ställe där man kan sälja samlarkortcards o dylikt. Det ska finns en flik för plunkbat där om du har nåt som är säljbart.

ELF
Medlem

@ompalompa:
plunkbat......
Nu är du allt tossig


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Korkade människor.

Medlem

@ELF: Haha, det är den förkortningen som fastnat bland umgängeskretsarna. Jag tror det kommer från Rock, Paper, Shotgun...
Det rullar bättre av tungan än PUBG iaf må jag tycka...

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av ompalompa:

@ELF: Haha, det är den förkortningen som fastnat bland umgängeskretsarna. Jag tror det kommer från Rock, Paper, Shotgun...
Det rullar bättre av tungan än PUBG iaf må jag tycka...

"PUBG" uttalar i alla fall jag som "Pub-G", engelska. Rullar väldigt lätt av tungan, tycker jag.

Medlem

Finns faktiskt en kul grej med detta. Varje gång man dödar dom som har dessa kläder, och man snor dom .... hahaha. Patetiskt.

ELF
Medlem

@Sisyr: Uttalar det PUPG och som om jag vore täppt i näsan ;D


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

jag har redan tjänat igen vad jag köpte pubg early access för

Medlem

Sånt här är roligt att läsa samtidigt som man tänker på att andra tycker att spel är för dyrt.

Medlem

Lätt värt det!

Medlem

Dessa fick man väl endast när man förbokade spelet? Själv lyckas jag bara unboxa red t-shirts och working boots... men men, det är ju gratis så varför klaga?

Medlem

En kille hittade på en fantasikompis och sålde den på Amazon för tio tusen till en snubbe. Då medföljde attribut och påhittade intressen till den här fantasivännen. Snubben köpte verkligen den här ... ingenting.

Sant faktiskt. Så än är inte den sista ....... född.

Medlem
Skrivet av ompalompa:

@ELF: Haha, det är den förkortningen som fastnat bland umgängeskretsarna. Jag tror det kommer från Rock, Paper, Shotgun...
Det rullar bättre av tungan än PUBG iaf må jag tycka...

Jag kallar det Puben


signatur

//monster

1
Skriv svar