Sugen på The Crew 2? Anmäl dig till betan redan nu

Robot
Sugen på The Crew 2? Anmäl dig till betan redan nu

Spelet där "more is more" är lagen.

#beta, #the-crew-2, #ubisoft


Medlem

Varför måste vägarna vara blöta hela tiden? De var det i ettan också.

Releasehästryttare

Man måste vara desperat, finns ju många bil spel som är bättre än the crew ..

Medlem
Skrivet av Devan:

Man måste vara desperat, finns ju många bil spel som är bättre än the crew ..

Vilka menar du då?

Medlem

@matnojje: alla bilspel från pro am racing och framåt.


signatur

Styret upp och däcken ner

Gnällkuk

Spelade stängda alphan i november. Kändes överlag bättre, men båtar kändes ofantligt tråkigt för att att tala om ett 15min långt motercykelrace. De har inte hunnit jobba speciellt mycket på ain så det var den mest fantastiska rubber bandingen jag någonsin skådat. I ett race fastnade de alltid i en kurva och körde runt i cirklar.

Hann inte köra flygplan heller direkt då det var en bugg som gjorde att om man redan låg på cap med XP så gick uppdraget inte att slutföra. Hann inte spela supermycket, men bilarnas fysik kändes klart roligare än ettan.

Alphan var rätt tungdriven också och tyvärr verkar även tvåan (åtminstone alphan) vara låst till antingen 30 eller 60fps. Prio ligger nog på konsol misstänker jag.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hoppas de fixar den totalt trasiga multiplayerkoden... alltid kul när man skulle köra coop och man var inne på samma server men såg inte varandra på vägen förutom en namnskylt.... fick mig att tvärsluta med spelet då det var helt ospelbart.

Medlem

Dessa "eden killar"... De hade en bra idé en gång i tiden (första tdu 2007), men har fortfarande inte lyckats göra ett väldugligt spel av det.
Det roliga är det bara sjunkit för varje version 2 "3" och nu "4:an".

Speglar (i 1an var det faktiskt speglande om än lite kort för bilar.. och massor av bild/inställnings-buggar... numer är dom dock bara rakt grå eller vaga som bäst XD ).
multiplayer (ok dålig från start)
gps ... utför.
fysik och körfysik.. utför.
map-UI ... utför.
Grafiken har alltid legat lite efter.

PS. 1:ans bakåt-spinnande däck vid stillastående då? jodå... de finns i crew 2 oxo. XD
https://www.youtube.com/watch?v=pel3IPHE69E&feature=youtu.be&...


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar