Josef Fares nästa spel är inte A Way Out 2: "Blir omöjligt att tröttna på"

Robot
Josef Fares nästa spel är inte A Way Out 2: "Blir omöjligt att tröttna på"
Medlem

Får Molyneux-vibbar av Fares.
Han får nog leverera bättre än A Way Out (kändes som en helt OK B-rulle med co-op) om jag ska bli pepp på hans nästa spel.

Medlem

Har inte spelat A way out själv men sett ett antal genomspelningar alltid kul å titta på twitch,
dem flesta har sagt det varit ett bra spel.

Medlem

Nja, det var ganska B.

KoP
Medlem

Smaken är som baken. Tyckte A Way Out var skitkul ihop med polaren. Ser fram emot Fares nästa spel.

Medlem

Både Brothers och A Way Out gav mig en känsla som jag får kanske 1 gång på 10år inom spel nuförtiden. Det kommer jättemycket bra spel men knappt några alls som jag går och tänker på långt efter jag har spelat klart, som första gången jag spelade FF7, Resident Evil etc. Men både Brothers och A Way Out kände jag så för. Korta men intensiva upplevelser.

Medlem

Det är skönt att det finns återkommande spel inom annat än indie och AAA. Personligen tyckte jag att Fares med sitt 'A Way Out' var en frisk fläkt. Det är skönt med några AA-spel ibland, allt behöver inte vara 20 timmar långa kampanjer eller senaste grafiken. Det är skönt att det finns alternativ som dessa.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Inaktiv

Jag gillade A Way Out, kändes fräscht och jag har stort förtroende i Fares som spelskapare. Roligt med folk som vågar prova idéer även om det kanske inte alltid skulle lyckas istället för att köra på säkra beprövade kort.

Medlem

A Way Out var riktigt bra. Sjukhusscenen håller Kojima-klass. Jag hoppas att han gör en uppföljare av samma kaliber som inte är lika linjärt och erbjuder fler sätt att lösa uppgifterna på, och en lite tajtare kontroll.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Omöjligt att tröttna på?
Storhetsvansinne.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av KoP:

Smaken är som baken. Tyckte A Way Out var skitkul ihop med polaren. Ser fram emot Fares nästa spel.

Samma här, vi hade skitkul i A Way Out. En till genomspelning väntar när vi växlar karaktärer, ville bara att lite tid skulle passera först.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar