Capcom vill veta om du vill se fler Ace Attorney-titlar

Robot
Capcom vill veta om du vill se fler Ace Attorney-titlar
Medlem

Inväntar mitt fysiska exemplar från Asien, så jag kan lika gärna bedriva tiden med att fylla i undersökningen. Hoppas verkligen att denna serie får fler delar, för det är den serie med de mest charmiga berättelserna och karaktärerna i spelhistorien imo. Jag rekommenderar alla som inte kört serien att köpa Ace Attorney Trilogy ASAP, i alla fall till de spelare som klarar av mycket text och lite gameplay.

Medlem

Har aldrig riktigt fastnat för Ace Attorney, men skulle de släppa ett nytt till Switch så kanske jag skulle överväga att ge det en ny chans.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Har aldrig riktigt fastnat för Ace Attorney, men skulle de släppa ett nytt till Switch så kanske jag skulle överväga att ge det en ny chans.

Då har du tur, för de släppte just 2 nya i en collection till Switch förra veckan. Och HD remaster av de tre första spelen finns också på Switch.
Dock är de alla digital only i Europa, så du behöver spana in Eshop.

Medlem
Skrivet av Fredede:

Då har du tur, för de släppte just 2 nya i en collection till Switch förra veckan. Och HD remaster av de tre första spelen finns också på Switch.
Dock är de alla digital only i Europa, så du behöver spana in Eshop.

Där ser man. Får kanske ta sig en sväng in på Eshop då

ELF
Medlem

Fick avstå röst, nej fanns inte.
Det här är som Kingdom Hearts. Har aldrig förstått mig på det.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Fick avstå röst, nej fanns inte.
Det här är som Kingdom Hearts. Har aldrig förstått mig på det.

Det finns väl nära noll likheter mellan detta och Kingdom Hearts.

ELF
Medlem
Skrivet av Loxus:

Det finns väl nära noll likheter mellan detta och Kingdom Hearts.

Kanske felformulerat av mig. Menar såklart inte att de är lika. Utan att jag har noll intresse för spelen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Kanske felformulerat av mig.

Kan man lugnt säga

Medlem
Medlem

Definitvt ett stort JA på den frågan. Älskar Ace Attorney spelen och nu när även Herlock Sholmes är med blir det t.o.m. ännu bättre. Är i slutet på första spelet och det här kan vara bland de bästa i serien hittills. Dock verkar det vara bäst att fylla i Capcoms undersökning efter man klarat båda spelen eftersom man ska betygsätta alla aspekter.

1
Skriv svar