Vinn Just Cause 2

Robot
Medlem
Vinn Just Cause 2

Får man hålla tummarna att det här går an då


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Demot är grymt! Härligt att det börjar gå bra igen för svensk spelindustri, Avalanche verkar rekrytera en hel del... bland annat en community manager.

Medlem

Håller tummarna för mig.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Kul med fler tävlingar. Tummen upp!

Inaktiv
Medlem

hoppas att man vinner windows versionen. Jag håller även tummarna för er som inte tävlar om windows versionen ;D

Medlem
Skrivet av MacNille:

Håller tummarna för mig.

nej jag håller dem för mig

Medlem

Demot var usch och blä. Jag pallar inte ställa upp i tävlingen, däremot så orkar jag dela med mig av min oändligt djupa insikt: Usch och blä!

EDIT: Ställde upp i tävlingen. :/


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Demot var usch och blä. Jag pallar inte ställa upp i tävlingen, däremot så orkar jag dela med mig av min oändligt djupa insikt: Usch och blä!

EDIT: Ställde upp i tävlingen. :/

Alltså... Varför vara med i en tävling om ett spel som man verkar tycka suger xD

AW8
Medlem
Skrivet av Posuic:
Skrivet av DeKvittar:

Demot var usch och blä. Jag pallar inte ställa upp i tävlingen, däremot så orkar jag dela med mig av min oändligt djupa insikt: Usch och blä!

EDIT: Ställde upp i tävlingen. :/

Alltså... Varför vara med i en tävling om ett spel som man verkar tycka suger xD

För han tycker att "De Kvittar" om spelet är bra eller ej, hö hö hö...

Nej, men lycka till allihopa.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Återigen en trevlig tävling! Lycka till!

Medlem

Det skulle vara gött att vinna..... hoppas hoppas

Medlem

vill ha, vill HA!!!!
Demon var grymt mysig, verkar grymt gött!!!!

Medlem

Demot var grymt! Ska fan köpa nVidia 3D vision om jag vinner detta. Thats a promise!


signatur

Have a good time!

Medlem
Medlem

GL alla =D.

Blev först intresserad av tävlingen men det var inte specialversionen till PC (vilket skulle varit mer intressant då den inte säljs i sverige) så jag kommer låta min beställning på amazon vara kvar. Blir ändå bara ca 360kr (inkl frakt). Får hoppas att de inte ger alla DLC till de som köper vanliga versionen genom en ful patch nu bara =P

Medlem

Hmm hoppas man kan få jobb på DICE eller Avalanche efter civilingenjörs (datateknik) utbildningen. Hade fan varit drömjobb.


signatur

Have a good time!

MrX
Medlem

Verkar vara ett roligt spel att spela efter att man testat demot på pc.
Dem har dock lyckats att forstöra windows versionen med en extremt dålig portning när det gäller hur man styr siktet med musen...
Fattar inte varför det ska vara så svårt att göra så att musen rör sig som i spel som Quake, Half-Life/CS, Call of Duty osv...

Inaktiv

Jag gillade ettan mycket, hoppas man kan vinna nu då man har lite pengar övers


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Hur ska jag kunna vinna om ni skickar in en massa svar hela tiden?

Medlem
Skrivet av MrX:

Verkar vara ett roligt spel att spela efter att man testat demot på pc.
Dem har dock lyckats att forstöra windows versionen med en extremt dålig portning när det gäller hur man styr siktet med musen...
Fattar inte varför det ska vara så svårt att göra så att musen rör sig som i spel som Quake, Half-Life/CS, Call of Duty osv...

Felet är kanske att du jämför 3:e personsspel med förstapersons? Jag hade då inga problem med siktet, precis samma styrning som alla andra 3:e personsspel jag spelat.

Hoppas det går bra för Avalanche, en spelstudio som fattat att spel ska vara interaktiva, ha frihet och uftorskning, hatar linjära "filmspel"...


signatur
Medlem
MrX
Medlem
Skrivet av MKultra:

Felet är kanske att du jämför 3:e personsspel med förstapersons? Jag hade då inga problem med siktet, precis samma styrning som alla andra 3:e personsspel jag spelat.

Hur musen ska röra sig när man kör den upp ner vänster och höger har inget att göra med om det är första eller tredje persons pangare.

Hur snabt eller sakta jag än rör runt med musen så ska siktet röra sig som jag rör musen och det gör det inte i det spelet. Om jag vill kunna svänga 180 grader på en halv sekund så ska jag kunna göra det och inte behöva göra det sakta som en kontroll eller om jag siktar med tangentbordet.

Inte nog med det, man kan inte vara lika pricksäker lika snabt som i de spelen jag nämnde innan. Och där av dåligt mus stöd.

Spelet är kul att spela men hade inte varit lika frustrerande att sikta i det om dem hade gjort spelet med pc i fokus från början. Det eller så vet dem bara inte hur man ställer in hur siktet ska reagera när man använder en mus.

Alla gammla quake, ut och cs spelare bör hålla med mig.

Medlem

Sista frågan var inte lätt om man man inte kan stockholmsområdena...

Men jag hoppas att jag vinner

Medlem

ja vill ha en kram

Medlem
Skrivet av MrX:
Skrivet av MKultra:

Felet är kanske att du jämför 3:e personsspel med förstapersons? Jag hade då inga problem med siktet, precis samma styrning som alla andra 3:e personsspel jag spelat.

Hur musen ska röra sig när man kör den upp ner vänster och höger har inget att göra med om det är första eller tredje persons pangare.

Hur snabt eller sakta jag än rör runt med musen så ska siktet röra sig som jag rör musen och det gör det inte i det spelet. Om jag vill kunna svänga 180 grader på en halv sekund så ska jag kunna göra det och inte behöva göra det sakta som en kontroll eller om jag siktar med tangentbordet.

Inte nog med det, man kan inte vara lika pricksäker lika snabt som i de spelen jag nämnde innan. Och där av dåligt mus stöd.

Spelet är kul att spela men hade inte varit lika frustrerande att sikta i det om dem hade gjort spelet med pc i fokus från början. Det eller så vet dem bara inte hur man ställer in hur siktet ska reagera när man använder en mus.

Alla gammla quake, ut och cs spelare bör hålla med mig.

Jag tror inte tanken är att detta liksom nästan alla 3de personspel ska spelas på PC. Ps3/Xbox360 ger ju mycket bättre känsla när det gäller 3de person. Men visst, jag håller med dig, har man det på pc så ska musrörelserna vara lika snabba som i FPS-spel.

Inaktiv

Jag tycker att handkontroll är att föredra framför mus och tangentbord vid tredjepersonsspel. Lyckligtvis har spelet stöd för 360-kontroll.

Medlem

Hoppashoppashoppas. Kommer få en skjorta av kärringen i födelsedagspresent men lycka till alla andra (som inte är ute efter PS3 versionen)!

Medlem

Hoppas man får detta! Har aldrig vunnit hittils så jag hoppas! Som fattig student har man inte råd till mycket!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

12
Skriv svar