Se Summer Game Fest på FZ i kväll!

Robot
Se Summer Game Fest på FZ i kväll!

Massa spel visas - start klockan 20.

#spelsommar, #summer-game-fest


Medlem

Förra året gav han oss elden ring, hoppas på dlc reveal ikväll 😁


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Please.. ge mig stora påkostade titlar med fotorealistisk grafik.

Personligen inget fan av små indie/retro lir..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Frilansare

Vi ses i kommentarsfältet här på FZ! Äntligen lite spelsommar.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Please.. ge mig stora påkostade titlar med fotorealistisk grafik.

Personligen inget fan av små indie/retro lir..

Haha för mig är det som att tycka att schlager är den bästa musiken som finns eller att varje film ska vara en marvel 🙃
Skämtosido, ett påkostat Silent Hill med samma störande skrämsel som i det första är en våt dröm!

Frilansare
Skrivet av CARTMAN:

Please.. ge mig stora påkostade titlar med fotorealistisk grafik.

Personligen inget fan av små indie/retro lir..

Har inget emot en skön mix!

Medlem

Ska bli trevligt!

Medlem

Spännande vad de kommer visa


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Skulle vilja se lite mer om Arc Raiders

Geeks Gaming

Jag hoppas hoppas hoppas att vi får se faktiskt gameplay från starfield så att jag kan fortsätta intala mig själv att det är ren polering man gör nu och ville att det skulle släppas jättepolerat.

Annars blir jag ännu mer orolig att starfield redan nu kommer att bli ännu en fallout 76/cyberpunk-historia

Medlem
Förhoppningsvis..

Jag är supertaggad på "Avowed" och hoppas att det kommer mera info om det, helst en trailer eller gameplay såklart men det kanske sparas till på söndag i så fall. Även spelet som skulle få mig att köpa en PS5 - "Stray" - vill jag se mera av.


signatur

War, War never changes...

Medlem

Jag jobbar ju till klockan 22, men tjuvtittar lite mellan kunderna.

Medlem
Skrivet av dTexN:

Förra året gav han oss elden ring, hoppas på dlc reveal ikväll 😁

Ja. Jag har stannat kvar på level 100 för jag vill inte att spelet tar slut (vet att jag kan köra New Game+ men jag tycker det är ganska tråkigt). Sånt mästerverk.

Pallar inte vänta 3 år på nästa Dark Souls. Ett jättestort DLC till Elden Ring skulle vara räddningen.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Jag hoppas hoppas hoppas att vi får se faktiskt gameplay från starfield så att jag kan fortsätta intala mig själv att det är ren polering man gör nu och ville att det skulle släppas jättepolerat.

Annars blir jag ännu mer orolig att starfield redan nu kommer att bli ännu en fallout 76/cyberpunk-historia

Oj, du fick mig så jäkla exalterad där för några sekunder, men det är väl typ 0% chans att de visar gameplay från Starfield i detta event om nu Xbox/Befesda har sitt eget event om några dagar?


signatur

Memento Mori

Frilansare

Nu gäller det!

Frilansare

Callisto ser riktigt mys ut!

Medlem

Calisto Protocol... ett läskigare dead space, hoow about nooooooooooooo #alldelesförfeg

Medlem

Callistos protokoll ser fenomenalt ut.

Man blir nästan gråtfärdig av att se utvecklare som fattar vad spelare vill ha. If it's not broken, don't fix it.


signatur

Memento Mori

Medlem

Nya Call of duty ser inte helt dumt ut. Många år sedan jag lirade serien aktivt, men med tanke att jag arbetar till sjöss har kan jag inte bli annat än sugen på spela 😁

Frilansare

Håller med, såg riktigt slickt ut.

Avstängd

Warzone finns dock inte på steam, inte i dagsläget iaf, oavsett vad hon infinity ward sa.

Skribent

Nytt Flashback! 😮 Grymt! (Eller är det retroglasögonen som spelar mig ett spratt? 🤔)

Skribent

Flashback 2. Ja. Jo. Ja.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Frilansare

Nytt Flashback alltså! Minnen. Utannonserades 2021. Skulle velat se ren gameplay dock.

Skribent
Skrivet av Joakim Bennet:

Nytt Flashback alltså! Minnen. Utannonserades 2021.

Jasså. Hade jag missat helt.
Såg intressant ut i vilket fall som helst för en sån som mig som knarkar plattformslir.

Medlem

Witchfire, nu är det dags att släppa något demo så man får prova


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Avstängd
Skrivet av magma:

Witchfire, nu är det dags att släppa något demo så man får prova

"wishlist now on steam" så finns det inte på steam att wishlista ¤%#!"#

Medlem

haha lite oväntat the rock dök upp på bild
Förstår bara inte varför de visar en filmtrailer på ett gamingevent?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Precis vad summer game fest behövde, en halvnaken the Rock 😮

Skribent

Gäsp. The Rock bevisar att han inte ens kan läsa en skylt bakom en telefon.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

123
Skriv svar