Alla ögon hitåt - Dags för "total makeover" i Destiny

Robot
Alla ögon hitåt - Dags för "total makeover" i Destiny

Nu kan du äntligen ändra ansiktet i Destiny

#Bungie, #Destiny


Medlem

Går alltid bra att fixa saker som folk har frågat om i evigheter när spelet går dåligt. När det går bra ignoreras spelarna. Vet inte hur många spel snabbt fixar till allt som folk har hatat eller stört sig på när spelarantalet börjar dvala.
Det är också för det mesta försent då och då säger utvecklarna se ingen ville ha det

Medlem

Skulle inte påstå att det går så dåligt som ni verkar vilja göra gällande.

https://mmo-population.com/r/destiny2

Medlem

Den här typen av spel förstör bara. Andra typer av spel runt om förstörs. Men jag är inte bättre själv. Spelar ofta Apex och det betyder samtidigt att dom aldrig eller om väldigt lång tid kommer att göra ett nytt Titan fall spel. Av samma anledning tog det åratal för nästa GTA spel att komma. Och alla dlc och alla sido GTA spel slutande att tillverkas/jobbas på. WoW och Fortnite är andra exempel.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Den här typen av spel förstör bara. Andra typer av spel runt om förstörs. Men jag är inte bättre själv. Spelar ofta Apex och det betyder samtidigt att dom aldrig eller om väldigt lång tid kommer att göra ett nytt Titan fall spel. Av samma anledning tog det åratal för nästa GTA spel att komma. Och alla dlc och alla sido GTA spel slutande att tillverkas/jobbas på. WoW och Fortnite är andra exempel.

Haha... What


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av tobbiew:

Skulle inte påstå att det går så dåligt som ni verkar vilja göra gällande.

https://mmo-population.com/r/destiny2

kan folk sluta länka till påhittade siffror
Kan ni läsa var de får sina siffror ifrån innan ni länkar till dessa skitsidor

Medlem
Skrivet av Karmak:

kan folk sluta länka till påhittade siffror
Kan ni läsa var de får sina siffror ifrån innan ni länkar till dessa skitsidor

Folk? Tack för komplimangen, tagga ner lite. Har du bättre källor så hänvisa till dem då istället eftersom du verkar vara insatt och har kunskaper som inte andra har.

https://steamcharts.com/app/1085660

Duger Steam? (då får du iofs inte med alla som spelar på andra plattformar).

Destiny 2 har alltid gått upp och ner över säsonger och expansioner och som aktiv spelare så funkar D2 som alla andra säsongsbaserade spel att spelarantalet går upp och ner. Man spelar det ett tag och sen kör man något annat tills nytt innehåll dyker upp. Tycker att domedagsprofetiorna är överdrivna. Spelar du själv?
För övrigt så skulle jag nog påstå att kunna ändra sitt utseende i ansiktet inte är en av de mest efterfrågade sakerna...väldigt få som ens vet att man kan välja att inte visa hjälmen den lilla tid man tillbringar i sådana områden. Knappast en gamebreaker som folk har hängt upp sig på.

Medlem

Tog dem 10 år att lyckas med detta...10år...

Dock kommer D2 stora utmaning i sommar då The Final Shape ska avsluta historien och sen lyckas hålla kvar sina spelare. Jag kommer bara vilja se slutet sen är det tack och bock.

Medlem

Önskade att det fanns fler singleplayer spel som såg ut som destiny och hade lika tighta kontroller. Gillar verkligen musiken och omgivningen/artstyle.

Medlem
Skrivet av tobbiew:

Folk? Tack för komplimangen, tagga ner lite. Har du bättre källor så hänvisa till dem då istället eftersom du verkar vara insatt och har kunskaper som inte andra har.

https://steamcharts.com/app/1085660

Duger Steam? (då får du iofs inte med alla som spelar på andra plattformar).

Destiny 2 har alltid gått upp och ner över säsonger och expansioner och som aktiv spelare så funkar D2 som alla andra säsongsbaserade spel att spelarantalet går upp och ner. Man spelar det ett tag och sen kör man något annat tills nytt innehåll dyker upp. Tycker att domedagsprofetiorna är överdrivna. Spelar du själv?
För övrigt så skulle jag nog påstå att kunna ändra sitt utseende i ansiktet inte är en av de mest efterfrågade sakerna...väldigt få som ens vet att man kan välja att inte visa hjälmen den lilla tid man tillbringar i sådana områden. Knappast en gamebreaker som folk har hängt upp sig på.

Du kan jo läsa på sidan vad de tar antalen från.
De kollar på reddit aktiviteten och inget annat.
Så om jag skapar en sidan lägger in random nummer på olika online spel och länkar så är den automatiskt giltig?

Tro inte på allt skit du hitta på internet som många andra gör.

Ja steamchart är mycket bättre och är ett giltigt antal

Medlem

Basiskt utseende?

Medlem

Off topic men jag har en så kluven relation till Destiny. Spelet är snyggt och roligt. Ändå spelar jag det ej.

Varför?

För att det är så sjukt uppstyckat. Den som tog beslutet att radera gammalt material i samband med release av nya expansioner bör få sparken och sedan aldrig arbeta med spel mer.

Hoppade in en vända när man hade fått en expansion via PS Plus. Det var en otroligt dålig upplevelse. Story och progression var helt åt skogen, spretigt. Det dödade den sista gnistan inom mig och jag har inte rört spelet sedan dess.

Synd, då, som sagt, spelet är bra på flera sätt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Basiskt utseende?

Vad menas med basisk?
Lösningar som har ett pH-värde högre än 7 brukar kallas basiska. Basiska lösningar är motsatsen till sura lösningar. För att en lösning ska vara basisk krävs hydroxidjoner (OH–). Om vi vill minska surheten hos en sur lösning kan vi tillsätta en bas.

skämt åsido så tror jag "ursprungliga" eller "grundläggande" är orden skribenten söker, vart nog bara hjärnsläpp för att autocorrect inte varnade

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Vad menas med basisk?
Lösningar som har ett pH-värde högre än 7 brukar kallas basiska. Basiska lösningar är motsatsen till sura lösningar. För att en lösning ska vara basisk krävs hydroxidjoner (OH–). Om vi vill minska surheten hos en sur lösning kan vi tillsätta en bas.

skämt åsido så tror jag "ursprungliga" eller "grundläggande" är orden skribenten söker, vart nog bara hjärnsläpp för att autocorrect inte varnade

Hade man kunnat skriva "basala"?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Vad menas med basisk?
Lösningar som har ett pH-värde högre än 7 brukar kallas basiska. Basiska lösningar är motsatsen till sura lösningar. För att en lösning ska vara basisk krävs hydroxidjoner (OH–). Om vi vill minska surheten hos en sur lösning kan vi tillsätta en bas.

skämt åsido så tror jag "ursprungliga" eller "grundläggande" är orden skribenten söker, vart nog bara hjärnsläpp för att autocorrect inte varnade

Tänker också att med ordet basiskt åsyftas det ursprungliga utseendet hos karaktären. Eller så är en "bas" en alienras i destiny. Och när någon beskrivs se "basisk ut", så menas helt enkelt att karaktären i fråga delar vissa likheter med dessa mytomspunna aliens...

Eller så har karaktären helt enkelt ett högt ph-värde.

Skribent
Skrivet av tuckdragon:

Vad menas med basisk?
Lösningar som har ett pH-värde högre än 7 brukar kallas basiska. Basiska lösningar är motsatsen till sura lösningar. För att en lösning ska vara basisk krävs hydroxidjoner (OH–). Om vi vill minska surheten hos en sur lösning kan vi tillsätta en bas.

skämt åsido så tror jag "ursprungliga" eller "grundläggande" är orden skribenten söker, vart nog bara hjärnsläpp för att autocorrect inte varnade

Kan vara dialektalt? Jag/vi här uppe använder det i samma mening som just ursprungligt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

vet inget om detta men spontant tänkte jag för mig själv när jag såg nyheten.

And only for a cpl of bucks now you can change, we could of done this long time ago for free, but we felt like we need to milk you some more!

Medlem

hehe, basiskt utseende.

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Kan vara dialektalt? Jag/vi här uppe använder det i samma mening som just ursprungligt.

Lokala uttryck och slang brukar sällan bli så bra i skrift Reagerade också och undrade om det hade blivit någon brain fart.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av JerkerRaner:

Haha... What

Ja spel som är en "service". Hade 2an bara hållit sig på 1ans nivå så hade det varit mycket bättre. Har väntat på Destiny 3 nu rätt länge. Men eftersom 2an vägrar att dö så ...

Medlem

Kan de inte bara släppa en komplett version som har alla expansioner inbakade. Försökte börja lira igen men la ner då jag insåg hur många expansioner och seasons och jidderjadder som släppts under åren.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Kan vara dialektalt? Jag/vi här uppe använder det i samma mening som just ursprungligt.

haha kan vara så, personligen inte hört folk använda det, basic lånar många från engelskan dock för vi inte har nån jätte bra översättning på det

Skribent
Skrivet av tuckdragon:

haha kan vara så, personligen inte hört folk använda det, basic lånar många från engelskan dock för vi inte har nån jätte bra översättning på det

Jag skriver i alla fall inte "fara" istället för åka 😅


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar