Sucker Punch utannonserar Ghost of Yōtei

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Skådespelaren som gör rösten är hbtq Erika Ishii och denna person har sagt väldigt skumma saker på Twitter. Vilket får mig att inte bli lika hoppfull. Aktivism hör inte hemma i denna period.

Varför skulle hennes personliga åsikter på twitter hamna i ett spel skrivet av helt andra personer. Sen skulle jag iaf aldrig få för mig att spela spelet på engelska.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Skådespelaren som gör rösten är hbtq Erika Ishii och denna person har sagt väldigt skumma saker på Twitter. Vilket får mig att inte bli lika hoppfull. Aktivism hör inte hemma i denna period.

Hon spelar inte sig själv i spelet. Kanske har hon haft ett inflytande i att skapa en kvinnlig protagonist, men jag tror inte Sucker-Punch kommer lägga in nutida politiska saker i ett spel som utspelar sig 1603.

Medlem

Vet vi vem som gör musiken?

I trailern kändes det som gammal japansk musik kombinerat med lite Ennio Morricone spaghettiwestern-musik.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Och vad i hela fridens namn har det med spelet att göra?

Medlem

Kanske blir att köpa ett PS5 ändå, lär väl behöva det för GTA och detta lär man ju få vänta på innan det kommer till PC.

Såg lika snyggt ut som det första spelet, som var riktigt kul också.

12
Skriv svar