Nya skins i Call of Duty: Black Ops 6 får spelarna att rasa
Som vuxen gamer så förstår jag att man känner sig förråd när man ser en spelserie som man själv varit med och byggt upp från grunden förvandlas till något som inte alls var anledningen till att du gillade det i början, men faktumet är bara att du är inte tillhör den största konsument målgruppen längre. Släpp taget, hitta nåt nytt.
Utvecklade spelarna spelet?
Utvecklade spelarna spelet?
Du vet vad jag menar. Utan spelare finns inget spel. Concord: Exhibit A
Du vet vad jag menar. Utan spelare finns inget spel. Concord: Exhibit A
Va bra! Då är ju spelarna hur nöjda som helst om det var den bästa lanseringen någonsin! Du vet vad jag menar!
Hade helt allvarligt varit mycket mer sugen på att köpa CoD om det fanns en "skin toggle knapp" under settings, så jag slapp se all skit som inte passar in.
Tänk om det fanns en liknande knapp för att slippa off-topic diskussioner om woke också? Trådar skulle bli så mycket renare och mer fokuserade! 😂
De klagar varje år på skins, kartor, Battle pass, what-fucking-ever, och likförbannat förbokar och köper de spelet år efter år. Definitionen av galenskap...
hehe ja det är väl inte alla av de som klagar väl?
Några få som gnäller och du kastar hela community under bussen.
hehe ja det är väl inte alla av de som klagar väl?
Några få som gnäller och du kastar hela community under bussen.
Jag kastar inte alla framför bussen, bara de som klagar. Men jag är övertygad om att många av de som klagar i år är samma som klagade förra året. Man ska klaga om något är fel, men om man klagar och klagar och fortsätter köpa och köpa, då har man förlorat sin rätt att klaga och blivit en del av problemet.
Haha jävla barnrumpa. Jag ser en grinig hemmafru framför mig när jag läser dina kommentarer. Skriver bara sarkastisk passivt-aggressivt, helt oförmögen att ha en diskussion. Tror du att du kommer lyckas ändra någons åsikt på det sättet? Eller är det bara ett utlopp för hur mycket ditt liv suger?
Jag läser bara svammel. Du som går OT.
Vad klagar de över exakt?? Jag har aldrig applicerat några skins. Tycker alla upprör den autentiska känslan. Jävligt enkelt att motstå helt. Ungjävlar.
🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: 007 First Light | DayZ 2 | GTA VI
Hatar alla dom oseriösa skinsen. även om jag måste erkänna att jag köpte katt skinsen (tror jag hade lite cod points efter alla år, möjligt att jag köpte med pengar).
Det senaste verkar ha enormt små banor?
Jag kör också med katten köpt för cod points men det är ju bara ett katthuvud på en soldatkropp så vill mena det är iaf 65% bättre än drakskinnet 😁
Dock kan jag undra vad fan folk förväntar sig vid det här laget. Cod har ju varit en oseriös maskerad i flera år så inget nytt.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Önskar de hade ett val under options där man kan välja att bara se neutrala orginalskins på motståndarna/medspelarna, så kan de som vill spöka ut sig få ha kul med sig själva och sina likasinnade utan att de ska störa mig och de som vill ha lite mer seriös känsla
cl_minmodels 1
Jag kör också med katten köpt för cod points men det är ju bara ett katthuvud på en soldatkropp så vill mena det är iaf 65% bättre än drakskinnet 😁
Dock kan jag undra vad fan folk förväntar sig vid det här laget. Cod har ju varit en oseriös maskerad i flera år så inget nytt.
yep, det är totalt sant. både det med katten och hur cod har varit en oseriös maskerad i flera år.
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance