Avowed-fienderna level-skalar inte

Robot
Avowed-fienderna level-skalar inte

Den och 174 andra frågor besvarade.

#avowed


KoP
Medlem
Citat:

Du kan vara ett "fräckt litet svin" mot andra du pratar med.

Take my (Gamepass) money!

Geeks Gaming

Ser fram emot avowed men har blivit lite skeptisk till lila färg i spel, vet inte varför 😬

Medlem

På tiden med spel som inte skalar fiender efter ens level. Hatar funktionen!

Medlem

Vad bra. Level scaling är sämst!

Medlem

Äntligen ett spel utan level-scaling!

Medlem

Jag har under åren blivit försiktigt optimistisk till Avowed. Hoppas det leverar. Hoppas även att man kan spela en helt iq-befriad karaktär som i Outer Worlds för det var skitkul i alla dialoger.

Medlem

Level scaling är djävulen påfund för spel.
Så jävla skönt att det inte finns här

Medlem

Pepp!

Edit: Nu har jag sett videon också. Riktigt bra, inget skitsnack eller utfyllnad. Pang på, massa bra frågor och en del roliga småfrågor. Ser riktigt mycket fram mot releasen!

Medlem

Alltid kul att se MinnMax få lite tid i rampljuset. Dom gör bra grejer och förtjänar mer uppmärksamhet tycker jag. Hanson är duktig på intervjuer.

Citat:

Inget är sagt om en PS5-version än (Patel svarar inte på det).

Vadå, hon andades ju flera gånger under videon?

Medlem

så jävla hyped för Avowed! GOTY!

Medlem

Låter grymt, jag är ett större fan av Open Zone än Open World så länge som de är stora och väldesignade nog att ge upptäckarglädje. Med tanke på hur mycket jag tyckt om deras tidigare spel är jag inte så orolig. :3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Skrivet av NordhNet:

Ser fram emot avowed men har blivit lite skeptisk till lila färg i spel, vet inte varför 😬

Kan detta ha något med saken att göra? 😅


signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Open zone, är det som I Witcher 2 då måntro.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Open zone, är det som I Witcher 2 då måntro.

typ, fast zonerna är mer öppna en Witcher 2 och du kan gå fram ock tillbaka mellan zonerna när du vill. om det nu funkar likadant som The Outer Worlds

Medlem

Åh. Det gjorde mig nyfiken.

Jag kommer ihåg Oblivion där jag tog sönder min båge flera gånger om i en grotta för att spökdhellvetena tog typ ett dussin skott var minst trots op båge och sneak. Förstörde ganska mycket av ett annat fantastiskt spel

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

<Uppladdad bildlänk>

Kan detta ha något med saken att göra? 😅

Och kanske detta 😅

Medlem

Förbokat premium edition, ser klart fram emot detta
Och så jäkla skönt att slippa level scaling,

Medlem

Blizzard började med den där äckliga lila skiten för länge sedan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Kalliban:

Pepp!

Edit: Nu har jag sett videon också. Riktigt bra, inget skitsnack eller utfyllnad. Pang på, massa bra frågor och en del roliga småfrågor. Ser riktigt mycket fram mot releasen!

Agree! Mer sånt här. "Tvingas" att svara snabbt och att inte tänka efter så himla mycket. Snärtigt och kul.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Carrie Patel är precis rätt person på rätt plats i företaget, så det glädjer mig att hon får fronta sånt här. Det här spelåret kommer att bli starkt, det märks redan de första månaderna.


signatur

War, War never changes...

KoP
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Ser fram emot avowed men har blivit lite skeptisk till lila färg i spel, vet inte varför 😬

Någon typ av udda fobi månntro? 🙄

Medlem
Skrivet av KoP:

Någon typ av udda fobi månntro? 🙄

Bara vanlig mönsterigenkänning

Medlem

Kommer floppa som Veilguard

Medlem

Hoppas att det är bra, jag var väldigt taggad på Outer worlds men vart besviken, spelade igenom spelet men det saknades något, Pillars of eternity 1 och delvis 2 var oerhört bättre. Min förhoppning var att Outer worlds skulle ta djupet ifrån Pillars 1 och föra över det till 3D för att få ett mer engagerande Fallout: NV i rymden, men det jag fick var långt ifrån det.

Jag hoppas hoppas att detta levererar, men Art stylen osv oroar. blir gärna överraskad dock.

Medlem
Skrivet av AdamMK:

Åh. Det gjorde mig nyfiken.

Jag kommer ihåg Oblivion där jag tog sönder min båge flera gånger om i en grotta för att spökdhellvetena tog typ ett dussin skott var minst trots op båge och sneak. Förstörde ganska mycket av ett annat fantastiskt spel

Saknade du silverpilar? Har liknande minnen där jag fick använda nåt uselt magiskt svärd dom gjorde lite skada så tog ett bra tag. Tills jag hittade ett silversvärd och silverpilar. Då dog de snabbt. Tyckte det va positivt dock, passade i loren. 😁

Medlem

Gillar inte designen. Men jag gillar inte Morrowind heller och det har sålt bra så vad vet jag.

Medlem

Fasen vad skönt att slippa level-scaling. Känns alltid som ett knep hos utvecklarna att försöka förlänga spelet samtidigt som känslan av progression uteblir hos spelaren. Halva nöjet med spel är just känslan av att man blir bättre och bättre; i detta faktum är level-scaling en hädelse.

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

typ, fast zonerna är mer öppna en Witcher 2 och du kan gå fram ock tillbaka mellan zonerna när du vill. om det nu funkar likadant som The Outer Worlds

Aha ok tack. Ska bli intressant att pröva.

Medlem

Att kunderna ska vänta sig "jank" det vill säga buggar och trasiga features är extremt oprofessionellt.

12
Skriv svar