Avowed-fienderna level-skalar inte
Låter grymt, jag är ett större fan av Open Zone än Open World så länge som de är stora och väldesignade nog att ge upptäckarglädje. Med tanke på hur mycket jag tyckt om deras tidigare spel är jag inte så orolig. :3
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Ser fram emot avowed men har blivit lite skeptisk till lila färg i spel, vet inte varför 😬
Kan detta ha något med saken att göra? 😅
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Open zone, är det som I Witcher 2 då måntro.
typ, fast zonerna är mer öppna en Witcher 2 och du kan gå fram ock tillbaka mellan zonerna när du vill. om det nu funkar likadant som The Outer Worlds
<Uppladdad bildlänk>
Kan detta ha något med saken att göra? 😅
Och kanske detta 😅

Pepp!
Edit: Nu har jag sett videon också. Riktigt bra, inget skitsnack eller utfyllnad. Pang på, massa bra frågor och en del roliga småfrågor. Ser riktigt mycket fram mot releasen!
Agree! Mer sånt här. "Tvingas" att svara snabbt och att inte tänka efter så himla mycket. Snärtigt och kul.
En Bamseponny av folket
Ser fram emot avowed men har blivit lite skeptisk till lila färg i spel, vet inte varför 😬
Någon typ av udda fobi månntro? 🙄
Någon typ av udda fobi månntro? 🙄
Bara vanlig mönsterigenkänning
Hoppas att det är bra, jag var väldigt taggad på Outer worlds men vart besviken, spelade igenom spelet men det saknades något, Pillars of eternity 1 och delvis 2 var oerhört bättre. Min förhoppning var att Outer worlds skulle ta djupet ifrån Pillars 1 och föra över det till 3D för att få ett mer engagerande Fallout: NV i rymden, men det jag fick var långt ifrån det.
Jag hoppas hoppas att detta levererar, men Art stylen osv oroar. blir gärna överraskad dock.
Åh. Det gjorde mig nyfiken.
Jag kommer ihåg Oblivion där jag tog sönder min båge flera gånger om i en grotta för att spökdhellvetena tog typ ett dussin skott var minst trots op båge och sneak. Förstörde ganska mycket av ett annat fantastiskt spel
Saknade du silverpilar? Har liknande minnen där jag fick använda nåt uselt magiskt svärd dom gjorde lite skada så tog ett bra tag. Tills jag hittade ett silversvärd och silverpilar. Då dog de snabbt. Tyckte det va positivt dock, passade i loren. 😁
Fasen vad skönt att slippa level-scaling. Känns alltid som ett knep hos utvecklarna att försöka förlänga spelet samtidigt som känslan av progression uteblir hos spelaren. Halva nöjet med spel är just känslan av att man blir bättre och bättre; i detta faktum är level-scaling en hädelse.
typ, fast zonerna är mer öppna en Witcher 2 och du kan gå fram ock tillbaka mellan zonerna när du vill. om det nu funkar likadant som The Outer Worlds
Aha ok tack. Ska bli intressant att pröva.