Split Fiction kan dela-spelas mellan alla plattformar

Robot
Split Fiction kan dela-spelas mellan alla plattformar
Medlem

Personligen tycker jag inte spelen varit någon höjdare men man får fan ge cred till studion som är så generösa med sina spel.

Bra jobbar Fares och Haze 👍💙💛

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem

"Split Fiction är ett renodlat co-op-spel som kräver två spelare, men det räcker med att den ena spelaren äger spelet – den andra kan ansluta gratis via funktionen "Friend pass". Nu står det klart att det gäller alla plattformar, så om du köper spelet på exempelvis pc så kan din vän ansluta från såväl pc som Xbox Series och PS5."

Fasen asså detta är så generöst dem o gillas skarpt

Geeks Gaming

Så smart, man gjorde väl något liknande med något av de tidigare spelen med?

Medlem
Medlem
Skrivet av BarryBurton:

Personligen tycker jag inte spelen varit någon höjdare men man får fan ge cred till studion som är så generösa med sina spel.

Då vette fan ifall du har kompisar? Jag och min fru har haft underbara tider med deras spel. Coop har de totalt nailat men alla är vi olika och det är väl bra. Men jag tycker du har så fel då du skriver ingen höjdare men som sagt vi är alla olika sen att du har fel låter vi va osagt
Ha en kanon helg.

Medlem
Skrivet av BarryBurton:

Jag håller faktiskt med dig i detta, jag vill så gärna gilla dem, och har spelat alla. Men inte klarat något, och när jag väl lagt ner något av spelen för kvällen så har jag aldrig återkommit till dem. Inget suger tag i mig, vilket är synd såklart.
Något med dem känns aldrig riktigt bra. Tråkigt, men så är det bara.

Medlem

Snyggt jobbat! Hur ofta ser man crossplay mellan alla plattformar?

Har själv bara spelat igenom Brothers till PS3 helt själv och det var riktigt kul och intressant att spela två karaktärer själv med vardera joystick!

Medlem

Oj, bra jobbat!
De vet hur man gör sig poppis bland sina kunder.

Medlem

Tänk om vi alla kan lära sig att dela med sig av kakan 🙏
Bravo Fares 👌

Redaktör
Skrivet av NordhNet:

Så smart, man gjorde väl något liknande med något av de tidigare spelen med?

Ja, det räckte att en ägde spelet för att två skulle kunna spela. Men då bara på samma plattform.

signatur
Medlem

Det är såhär man vinner!

Medlem

Hur underbart som helst. Något som alla (förhoppningsvis) kan hålla med om är en bra grej dessutom! Varit lite mycket ..... olikheter här på sistone! <3

Medlem

Det här var ändå lite kul! 😅

Split Fiction - Friend Edition

1
Skriv svar