Split Fiction-duo blir först att klara hemlig utmaning
Ett påskägg som säkert lär betala för sig själv i den känsla av kreativitet, passion för det man gör och samspel med fansen som det skapar bara av att höra att påskägget fanns i spelet.
Snyggt jobbat! Har inte köpt spelet själv ännu men är ganska säker på att jag kommer köpa det framöver, så pengarna kommer härifrån inom en snar framtid.
Känns som att han gör en massa sådana 80/90-tals stunts.
"You've won this challenge! Now you can come and participate in this world championship!"
Spelglädje, även utanför spelandet.
Det enda som saknas är den där kompisen som ljög om massa påskägg för att få känna sig lite speciell. Spenderade säkert 50-100 timmar av min barndom på att hitta kulsprutan i Super Mario och Stenkartan i Zelda 2. Men man lär sig något av allt. Kanske dags att skapa ett YouTube-konto med ”hemliga påskägg”
Det enda som saknas är den där kompisen som ljög om massa påskägg för att få känna sig lite speciell. Spenderade säkert 50-100 timmar av min barndom på att hitta kulsprutan i Super Mario och Stenkartan i Zelda 2. Men man lär sig något av allt. Kanske dags att skapa ett YouTube-konto med ”hemliga påskägg”
Flera av mina barndomsvänner "hade hört" att det gick att låsa upp hagelgevär i Road Rash.
Kollade äntligen upp det för ett tag sedan, det fanns inget hagelgevär - barndomsdrömmen krossad 😆
Häftigt, jag fatta inte ens vart ifrån de fick tag på koden...
Koden stod ju ovanför hissen. Däremot att fatta att det är en kod och att knapparna är 0 och 1 är ju något man helt enkelt inte tänker på.
Koden stod ju ovanför hissen. Däremot att fatta att det är en kod och att knapparna är 0 och 1 är ju något man helt enkelt inte tänker på.
Lite samma sak🤣