Split Fiction har nu sålts i 4(!) miljoner exemplar

Robot
Split Fiction har nu sålts i 4(!) miljoner exemplar
Medlem

Glad över att Mio gjorde korrekt hjärta med händerna och inget knasigt Gen-Z hjärta

Stort grattis till Hazelight!

Releasehästryttare
Redaktör
Ponny

Man tänkte ju efter It Takes Two att, nej, det här kommer Fares och co inte överträffa. Nu är man där igen: Split Fiction kommer dom väl inte överträffa? Eller...? Fruktansvärt välförtjänt hur som helst. Spelåret 2025 har en urstark första halva.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Något att spela i sommar tillsammans med dottern 🤩

Gen
Medlem

Riktigt bra spel med högt tempo och roliga pussel.

Medlem

Jag har inte köpt än men ska så Fares kan vara säker på 4.000.001 ex sålda åtminstone.

Redaktör

Välförtjänt!

signatur
Medlem

Det är smått otroligt vilka giganter Josef Fares och hans team har blivit, allt de skapar blir till guld. Hatten av!

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

Ett av de bästa co-op spelen jag nånsin spelat, utan tvivel. Hatten av!

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Medlem

Ett av de få spelen som jag överväger att köpa. Excalibur 33 eller vad det heter är det andra.

Medlem

Hazelight och Fares visar vägen framåt!

signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D, Sapphire Pulse RX 9070 XT, MSI MAG B650 TOMAHAWK, DDR5 32GB 6000MHz

Medlem

Klart välförtjänt!

Medlem

Riktigt roligt spel. Jag tycker att det är bättre än it takes two. Jag och dottern har nu spelat ca 9 timmar så vi har kommit en bra bit in i spelet. Jag tycker att spelet har vuxit med tiden vi har spelat det. Vi lånade en kopia av spelet ifrån biblioteket. Sådan lyx att man kan låna sådana här bra spel helt gratis

1
Skriv svar