Ditt senaste Steam Köp

Medlem
Ditt senaste Steam Köp

Berätta för oss vad du köpte senast på Steam.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Själv köpte jag senast Alien Rouge Incursion för en billig rea peng.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Pacific Drive men 20 fps på steamdecken så blev retur.

Medlem
Medlem

Civ 6 för en spottstyver. Har laddat ner och installerat det men ännu inte startat det.

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Bra fråga. Köper säkert 2-3 spel i månaden om de kommer på 75% sale. Vart ser man inköpshistorik?

Edit:
Här kanske?
https://help.steampowered.com/en/wizard/HelpWithPurchase

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medeltidsman 🧔

Roadcraft!

signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Medlem

Hogwarts Legacy

Medlem

Pillars of eternity

Medlem

Disco Elysium, men inte kommit till att börja spel det än.

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Anno 1701 history Ed

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Rimworld. Har varit helt besatt av det senaste veckan.

signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ready or Not DLC

Geeks Gaming

The invincible

Köpte FarCry 6 som gåva till en väns födelsedag.

signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX3080 10GB V2 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍
Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍
Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11
◍◯◍ C64, Atari ST, Nintendo Switch, Archimedes, Amiga, ZX Spectrum, PSP, Amstrad CPC, Dreamcast.. etc

Medlem

Mitt senaste köp på Steam var Stalker 2, inköpt 18 november 2024

Medlem

Galaxy Highways

Köpte det här idag efter att ha spelat demon! Riktigt kul rymd-actionfajter med skön musik! Släpptes häromdagen.

Du kan uppgradera dina vapen, ändra din loadout, byta mellan olika stridsskepp, uppgradera din hembas med mera. Gameplayen är riktigt tajt och varierad.

Rekommenderar att pröva demon här:
https://store.steampowered.com/app/1650370/Galaxy_Highways/

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Metro Awakening VR
Indy Jones
Oblivion remastered

Medlem

Edge of eternity, jag hade tydligen redan spelet så skänker bort det här

YWIAJ-EN5Q3-7CLJE

Medlem

Siegfried: Någon var snäppet snabbare, men jag tackar för den snabbares behälft för generösiteten

signatur

Medlem

Roadcraft, känns lovande efter några få timmar.

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Siegfried: Någon var snäppet snabbare, men jag tackar för den snabbares behälft för generösiteten

Exakt, man tycker ju den personen kunde ju iaf sagt tack.

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Releasehästryttare
Skrivet av Siegfried:

Edge of eternity, jag hade tydligen redan spelet så skänker bort det här

YWIAJ-EN5Q3-7CLJE

Skrivet av Hanzo:

Skrivet av Snabeltorsk:

Exakt, man tycker ju den personen kunde ju iaf sagt tack.

Förmodligen taget av en som inte har konto, om man skall ge bort saker med kod så be folk skicka PM istället!

Medlem

Snart börjar det bli dags att spela Days Gone för första gången... förbereder med att skaffa DLC't

signatur

◍◯◍
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍
◍◯◍ C64, Atari ST, Nintendo Switch, Archimedes, Amiga, ZX Spectrum, PSP, Amstrad CPC, Dreamcast.. etc

Medlem

Tempest Rising.

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Rogue trader för ett bra tag sedan nu. Gamepass har ju haglat bra spel de sista, så de har knappt blivit några köp alls.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Ska nog testa Dragons Dogma 2 lite snabbt för att se hur det flyter på min dator 😅 Men sen blir det tillbaka till Witcher 3.

signatur

◍◯◍
◍◯◍

Medlem
Medlem

Legend of Heroes: Trails through Daybreak

Äger redan Collectors editions av japanska versionen samt engelska versionen till PS5 men har senaste halvåret gjort en replay av hela spelserien så när jag kom till Daybreak ville jag ha den för tillfället bästa bärbara upplevelsen, så det fick bli en trippel-dip så jag kan spela även på jobbet på steam deck

12
Skriv svar