Helldivers 2 tar till slut kampen till Super Earth
Vet kompisar spelar en hel del av helldivers 2. Hur var det nu, måste man ha PSN även på pc? Eller backar de på det?
Jag minns inte att jag någonsin behövt fylla eller koppla något till PSN när jag spelar på Steam?
Kanske skedde saker per automatik eftersom min email är densamma för både Steam och PSN? Ingen aning.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Vet kompisar spelar en hel del av helldivers 2. Hur var det nu, måste man ha PSN även på pc? Eller backar de på det?
Dom backade
Är ett bra och kul spel men har slutat spela sen länge. Spelomgångarna för min del tar helt för lång tid
Jag gillar snabba max 20 min spelomgångar när man spelar sånna här coop spel. Helldivers 2 är 30-40+min
Om de inte ändrat något sen början?
Finns korta ~10min banor och längre 30-40min+ banor.
Är ett bra och kul spel men har slutat spela sen länge. Spelomgångarna för min del tar helt för lång tid
Jag gillar snabba max 20 min spelomgångar när man spelar sånna här coop spel. Helldivers 2 är 30-40+min
Om de inte ändrat något sen början?
Vissa uppdrag har 5 minuter på alla svårigheter (sånna där små banor man ska överleva en all out siege). Medium-uppdrag ligger på 15-20 min. Det är mer vissa Hard/Extreme som kan hamna på 30-40 min.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Vissa uppdrag har 5 minuter på alla svårigheter (sånna där små banor man ska överleva en all out siege). Medium-uppdrag ligger på 15-20 min. Det är mer vissa Hard/Extreme som kan hamna på 30-40 min.
Skulle nog ha specifierat att jag då spela på hard
Ja vet att enklare svårigheter är det mindre banor. Men det är inte roligt att spela
Med grymma spelare i din squad så kan ett uppdrag som föreslås ta 40 minuter gå att lösa på 15-20 minuter.
Delar man upp sig och löser uppgiften effektivt och inte "flummar runt" så går det riktigt snabbt att sprida demokratin.
Sen vill man ju flumma runt ibland och kötta onödigt mycket fiender mest för att det är kul... att sprida lite extra demokrati.
Blir sugen på att börja spela!
Gör det!
Visserligen har jag inte spelat sen i oktober men då hade jag 400 timmar i det 🤭
Ska hoppa in igen så fort uppdateringen är släppt.
Sjukt kul spel även med randoms!
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?
Ska hoppa in igen så fort uppdateringen är släppt.
Uppdateringen ÄR Släppt! Kampen om Super Earth pågår i detta nu! In med dig!
Uppdateringen ÄR Släppt! Kampen om Super Earth pågår i detta nu! In med dig!
Oh shit! Jag joinar kampen efter jobb!!
Time to serve som liber-tea for super earth!!
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?