Diskutera – Vilka blir dina sommarspel?
Utan inbördes ordning:
The Alters
Clair Obscure Expidition 33
Monster Train 2
Orcs Must Die - Death Trap
7 Days to Die
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Ports of call.
På Amigan va?
Har inte blivit så mycket spelande på senaste så har en del att ta igen, varav två som jag verkligen vill spela, men annat som kommit i vägen.
Lies of P: Overture(DLC) - som jag påbörjat och lär avsluta först.
Elden Ring: Nightreign - jag installerade det vid release, men har inte ens startat det då annat kommit i vägen som sagt. Men försöker få med 2 polare också och inväntar väl lite när dom har tid(annars får det bli solo).
Sen har jag annat jag ska försöka avsluta därefter som jag påbörjat:
Clair Obscur Expedition 33
Atomfall
Kingdom Come: Deliverance
Men vi får väl se, annat kan dyka upp man blir intresserad av, glad spelsommar.
The more I practice, the luckier I get.
På Amigan va?
Ja eller android versionen på mobilen.
Återstår att se om jag skaffar en Switch 2 i sommar eller inte, samt också vad som dyker upp på Steams sommarrea. Så öppet fält än så länge.
Såg dock att Simon the Sorcerer Origins fått släppdatum i höst. Kanske är läge att köra igenom ettan och tvåan inför det, var några år sedan senaste återbesöket i den magiska och knäppa världen.
För mig blir det Lies of P: Overture och Wuchang: Fallen Feathers som kommer hålla mig sysselsatt under sommaren. Kanske sprinklar in lite Balatro och Songs of Conquest för att få lite andrum mellan allt action.
Sett att Wo Long är kraftigt nedsatt - någon som rekommenderar detta?
Vet aldrig i förväg vad det blir. Men jag har lite som tradition att plocka fram en retrokonsol varje sommar. I fjol var det Xbox, i år blir det förmodligen Gamecube eller Saturn. Så det avgör förstås vilka spel det blir. Jag är sugen på att återbesöka Super Mario Sunshine efter många år. Somrigare blir det väl knappast.