Moderskeppet 4 lättar ankar – spel, musik och cosplay till havs
Snart är det dags för nästa kryssning och programmet fylls med massor av spännande aktiviteter!
reklam?
Det är Geeks (Swec & FZ) som anordnar så det borde väl vara mer än ok?
ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ
Hur fungerar det här? Tar man med sin egen dator eller finns det datorer på plats att hyra?
Det är inget LAN, mer olika stationer där föreningar, företag osv visar upp saker. T.ex. datorer och tillbehör, retrokonsoler och datorbutiker, sen är det också saker som quiz och livemusik. Så nån dator behöver du nog egentligen inte.
Har åkt 3 Moderskepp som betalande kund och senaste Moderskeppet Gaming som Crew och hjälpte till. Det är kul, så rekommenderar att åka en gång i alla fall. Få se om jag åker den här gången dock, tror datumen krockar med en jobbgrej :/
Var också crew på förra Moderskeppet Gaming och det var riktigt kul! Men denna gången kommer jag vara en gäst då jag vill kunna gå runt och dregla på all hårdvara överallt :).
Däremot till våren så satsar jag på att vara crew igen (om Tomas står ut med mig igen )
Var också crew på förra Moderskeppet Gaming och det var riktigt kul! Men denna gången kommer jag vara en gäst då jag vill kunna gå runt och dregla på all hårdvara överallt :).
Däremot till våren så satsar jag på att vara crew igen (om Tomas står ut med mig igen )
Ses i oktober då! Och kanske i vår. <3