20.00 – se Gamescom Opening Night Live!

Medlem
Skrivet av DieZe:

Suck, kryp ner i källaren igen gubbe.

Usch och tvi vilken förolämpning. Nu ringer jag allt konstapeln så får han ta tag i dig, din parvel.

Medlem

Hoppas RE9 kommer till PSVR2, både RE8 & RE4 var riktigt grymma i VR

signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Lite tråkigt att ha tappat gnistan för moderna spel generellt, tycker ändå det är kul med sådana här reklamevents och hade gärna fått ut mer av dem. De som lockade mig mest var Death By Scrolling och Long Gone. 😅

Medlem
Skrivet av Ferren:

Inte Relic som gör det denna gång.
Se vad för gameplay dom tänkte köra, Om det är som första spelet eller som andra spelet.

King Art är utvecklaren.
De har gjort Iron Harvest senast vilket är ett schysst RTS så de borde kunna göra det bra.

Medlem
Skrivet av Devan:

Bloodlines 2 drar nog mest.

Ja, det såg ju sjukt najs ut! Och Lego Batman

Medlem

Mycket som kommer lämna minnet inom kort men det som verkligen lockade var:
WoW: Midnight
Valor Mortis
Seven Deadly Sins

Medlem

Fan va kräsen man börjar bli.
Intressefaktor 0 här.

Ingenting som fastnade i minnet knappt.
Massa barnsliga asiatiska spel jag inte bryr mig om.
Nån Dead Space klon med ollon-hjälm.
Ett nytt Resident Evil, som jag inte orkat ta mig igenom nåt spel av sen femman.
Det enda som var lite spännande var väl Dawn of War, men det såg väldigt PG13 ut och utvecklas inte längre av kompetent folk så det är bara att förvänta sig en flopp.

signatur

Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.

Medlem

Riktigt tråkiga utannonseringar rakt igenom. Endast warhammer spelet som såg någorlunda intressant ut.

Avstängd

Spelindustrin mår så jäkla dåligt. Vilken shitshow.

Skriv svar