Opening Night Live - här är alla trailers

Robot
Opening Night Live - här är alla trailers

Dawn of War IV, Wukong-uppföljare, Silksong-gameplay, med mera.

#dawn-of-war-iv, #gamescom, #opening-night-live, #resident-evil-requiem, #zero-parades

Medlem

Mjodå.
Småtrevligt onekligen.
Men inget som får mig att kämpa emot lusten att förboka liksom.
Ser ut att vara en massa spel som jag personligen kommer tycka är 4 av 5.

Medlem

Valor Mortis som visades under pre-showen såg väldigt lovande ut. Samma skapare som gjort Ghostrunner 1-2

"Valor Mortis is a first-person action soulslike from the creators of Ghostrunner. Rise from death as a former soldier of Napoleon’s army. Wield supernatural powers, battle horrifying monsters, and unravel a conspiracy that threatens all of humanity."

https://store.steampowered.com/app/2828710/Valor_Mortis/

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Lords of the Fallen II kan bli kul.

Håller på att spela igenom ettan just nu och det är riktigt trevligt. Vet att det inte uppskattades så mycket vid launch men det har patchats till ett riktigt bra spel nu iaf

Medlem
Medlem

4 november, iiiiiiiihh!! Europa universalis!! 😁

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Inte ens lilltån rörde sig för Wow cinematicen.
Frågan är om det är för att jag har tröttnat eller för dom har blivit dåligare på att regissera cinematics.

signatur

Riktig data lagras i .pgdata, inte i hjärtat.

Skrivet av Unholydude:

Tack för din insiktsfulla analys.

OnT: Kul för många att man äntligen fick se Silksong och datum i år, vet att man längtat efter det länge. Också trevligt att se att LofF får en uppföljarr, trist att de bryter sitt mönster och satte en II:a i titeln

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Geeks Gaming
Skrivet av Unholydude:

Uttömmande och detaljerat!
Jag har svårt att tillägga något

Skämt åsido så ser det ju faktiskt intressant ut om man nu håller på lanseringsdatumen

Medlem

Oj va CoD serien gått ner sig...Black Ops 7 påminner om Ratchet n Clank och året ska vara 2035...wtf?

Medlem

Ingen av titlarna lockar mig direkt.

Medlem

Ni missa Routine

Medlem
Skrivet av papagoja:

Denna var under preshowen.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Efter senaste VTMB2 trailern så har jag snart gett upp.

Tydligen kan man inte hålla i vapnen med händerna, utan gör det via telekenisiska krafter.

Att de dessutom låser två klaner bakom dyraste utgåvan av spelet gjorde mig riktigt besviken.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Glöm inte spelen som kom innan huvudshowen. Det var några guldfynd där bland annat PVKK och Valor Mortis

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Tycker lite att mycket ser likadant ut, tema skräck/sci-fi, kanske är en konsekvens av att alla använder samma motor nuförtiden eller något. Väldigt kul att se Lords of the Fallen 2, föregångaren var otroligt underskattad, hade roligare med det än vad jag hade med Elden Ring.

Medlem
Skrivet av Managor:

Att de dessutom låser två klaner bakom dyraste utgåvan av spelet gjorde mig riktigt besviken.

Det är helt sjukt att jag behövde kolla upp detta för det lät galet... men det var fan sant
Jag hade 0 förhoppningar om spelet men på något sätt har jag minus förhoppningar nu

Att de låser något sånt viktigt i ett singel player rpg spel bakom högre kostnad är helt uppåt väggarna fel

Medlem
Skrivet av Karmak:

Det är helt sjukt att jag behövde kolla upp detta för det lät galet... men det var fan sant
Jag hade 0 förhoppningar om spelet men på något sätt har jag minus förhoppningar nu

Att de låser något sånt viktigt i ett singel player rpg spel bakom högre kostnad är helt uppåt väggarna fel

Enligt folk som har spelat det så är det mer action än RPG. Knappt RPG alls.

Men den som lever får se

Förhoppningsvis så får FZ prova det och kan ge oss lite info med.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Enligt folk som har spelat det så är det mer action än RPG. Knappt RPG alls.

Men den som lever får se

Förhoppningsvis så får FZ prova det och kan ge oss lite info med.

Det tråkigaste är att när detta kraschar och brinner så kommer ingen försöka göra ett bra Vampire: The Masquerade spel på länge

Medlem

Fasen vilken grym spelhöst/vinter vi kommer få

Troll – skulle jag?!

Varför alla dessa japanska skit spel? Allt är bara flummigt, är någon intresserad av det ens?

signatur

1# FZ Troll

Gen
Medlem

Flera intressanta titlar, man tackar!

Medlem

Behöver nog titta lite närmare på vissa titlar, men känns inte jättehett det här. Väldigt taggad på Resident Evil dock.

Skrivet av papagoja:

Galet, det måste vara över tio år sedan jag såg det där spelet. Kul att det släpps till slut.

1
Skriv svar