Opening Night Live - här är alla trailers
Dawn of War IV, Wukong-uppföljare, Silksong-gameplay, med mera.
#dawn-of-war-iv, #gamescom, #opening-night-live, #resident-evil-requiem, #zero-parades
Valor Mortis som visades under pre-showen såg väldigt lovande ut. Samma skapare som gjort Ghostrunner 1-2
"Valor Mortis is a first-person action soulslike from the creators of Ghostrunner. Rise from death as a former soldier of Napoleon’s army. Wield supernatural powers, battle horrifying monsters, and unravel a conspiracy that threatens all of humanity."
The more I practice, the luckier I get.
Skräp
Tack för din insiktsfulla analys.
OnT: Kul för många att man äntligen fick se Silksong och datum i år, vet att man längtat efter det länge. Också trevligt att se att LofF får en uppföljarr, trist att de bryter sitt mönster och satte en II:a i titeln
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Skräp
Uttömmande och detaljerat!
Jag har svårt att tillägga något
Skämt åsido så ser det ju faktiskt intressant ut om man nu håller på lanseringsdatumen
Ni missa Routine
https://youtu.be/_z7ma9ib_18
Denna var under preshowen.
The more I practice, the luckier I get.
Glöm inte spelen som kom innan huvudshowen. Det var några guldfynd där bland annat PVKK och Valor Mortis
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Tycker lite att mycket ser likadant ut, tema skräck/sci-fi, kanske är en konsekvens av att alla använder samma motor nuförtiden eller något. Väldigt kul att se Lords of the Fallen 2, föregångaren var otroligt underskattad, hade roligare med det än vad jag hade med Elden Ring.
Att de dessutom låser två klaner bakom dyraste utgåvan av spelet gjorde mig riktigt besviken.
Det är helt sjukt att jag behövde kolla upp detta för det lät galet... men det var fan sant
Jag hade 0 förhoppningar om spelet men på något sätt har jag minus förhoppningar nu
Att de låser något sånt viktigt i ett singel player rpg spel bakom högre kostnad är helt uppåt väggarna fel
Det är helt sjukt att jag behövde kolla upp detta för det lät galet... men det var fan sant
Jag hade 0 förhoppningar om spelet men på något sätt har jag minus förhoppningar nu
Att de låser något sånt viktigt i ett singel player rpg spel bakom högre kostnad är helt uppåt väggarna fel
Enligt folk som har spelat det så är det mer action än RPG. Knappt RPG alls.
Men den som lever får se
Förhoppningsvis så får FZ prova det och kan ge oss lite info med.
Switch, PC och Dödsmetall.
Enligt folk som har spelat det så är det mer action än RPG. Knappt RPG alls.
Men den som lever får se
Förhoppningsvis så får FZ prova det och kan ge oss lite info med.
Det tråkigaste är att när detta kraschar och brinner så kommer ingen försöka göra ett bra Vampire: The Masquerade spel på länge
Behöver nog titta lite närmare på vissa titlar, men känns inte jättehett det här. Väldigt taggad på Resident Evil dock.
Ni missa Routine
https://youtu.be/_z7ma9ib_18
Galet, det måste vara över tio år sedan jag såg det där spelet. Kul att det släpps till slut.