FZ High Score – Drag x Drive rullar in lågt betygssnitt
Oerhört nära pallen efter min fjärde tiopoängare. Fortfarande ingen fullträff och en nolla på kontot. Det svider fortfarande lite. Sänkte dessutom Snake Eater från 90 till 87, bara för att höja upp till 90 igen några minuter innan stängning. Vet inte varför, det räcker ju med två eller tre betyg mellan 80-90 för att sänka betyget under och det ska ju mycket till för att ge en remake 10 poäng. Tror jag sabbade för mig själv där...
Kunde vi inte delat denna säsong i två, låg ju topp tio i början!
Inte för att vara sån, men del två hade kanske inte varit roligare läsning än nuvarande säsong?
Vi är i samma sits: jag började skapligt men har havererat. Måste vara semestern...
Inte för att vara sån, men del två hade kanske inte varit roligare läsning än nuvarande säsong?
Vi är i samma sits: jag började skapligt men har havererat. Måste vara semestern...
Tvärtom här! Började helt åt helvete, jobbar mig långsamt uppåt. Runt 60 nu tror jag, men MGS luktar 12 poäng hittills!
Drag x Drive var dock en rejäl plump, låg alldeles för högt.
Jag är bara irriterad över mina dåliga poäng 😅
En glad kalmarit boende på Gotland!