FZ High Score – Drag x Drive rullar in lågt betygssnitt

Robot
FZ High Score – Drag x Drive rullar in lågt betygssnitt

Snittar låga 65 av 100.

Medlem

5 poäng, chansade på att folk skulle ge det högre betyg pga Nintendo. Men är nöjd ändå, klättrade från plats 219 till 179

Medlem

Klättrar, spännande nu på plats 17!

Redaktör

Sju poäng in på kontot. Inte fantastiskt, men två fler än vad jag fått in totalt på fyra omgångar innan - ouch... Plats 127 nu, topp 100 känns nåbar.

signatur
CTI
Medlem

Det tar sig 8p in på kontot och plats 21, efter ett par fel gissningar på Wuchang 0p & 1p på Tales of the shire.

signatur

The Toys: PC I7 14700K - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Men för helvettiihhh Nintendåååhhh

Releasehästryttare

Gissade 65!

Medlem

Attans, en ifrån.

Kan man se hur många som är med totalt nånstans? Vet inte om plats 92 säger så mycket annars.

Medlem

Kunde vi inte delat denna säsong i två, låg ju topp tio i början!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Oerhört nära pallen efter min fjärde tiopoängare. Fortfarande ingen fullträff och en nolla på kontot. Det svider fortfarande lite. Sänkte dessutom Snake Eater från 90 till 87, bara för att höja upp till 90 igen några minuter innan stängning. Vet inte varför, det räcker ju med två eller tre betyg mellan 80-90 för att sänka betyget under och det ska ju mycket till för att ge en remake 10 poäng. Tror jag sabbade för mig själv där...

Redaktör
Skrivet av Geijmer:

Hur är jag inte med på listan? Skrev 65 här #4665828
Fick full pott. Känner mig seriöst lurad,besviken & Arg.
Ni kan väll se jag har inte ens redigerat min kommentar? länken jag visade ovan

Du röstar på FZ High Score-sidan, inte genom att skriva din gissning som forumkommentar. Se bild. (Det går inte längre att rösta denna säsong, men en ny börjar i månadsskiftet.)

Högst upp på FZ High Score-sidan står hur allt funkar.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Du röstar på FZ High Score-sidan, inte genom att skriva din gissning som forumkommentar. Se bild. (Det går inte längre att rösta denna säsong, men en ny börjar i månadsskiftet.)

<Uppladdad bildlänk>

Högst upp på FZ High Score-sidan står hur allt funkar.

<Uppladdad bildlänk>

Ok tack, ja var väldigt förvirrad men tack du hjälpte mig nu vet jag det i framtiden
Tog bort även inlägget.

signatur

PEACE✌️

1
Skriv svar