Battlefield 6 – vapen och rörelser justeras efter betan
Jag håller med om att det är tråkigt att campa, även som sniper. Spelar jag den klassen försöker jag alltid röra på mig samt att ge understöd till mitt lag. Kan vara att sätta en spawn beacon på ett bra ställe eller helt enkel ta över ett område med min grupp. Spelar nästan aldrig med ett sikte med över 5x zoom, och då kan man vara ganska nära striderna och ändå vara till hjälp.
En nerf som jag faktiskt vill ha till snipers är att dom inte ska kunna jiggle- peeka. Efter att dom rört på sig borde dom vara tvungna att stå stilla i 2-3 sek för att skotten ska träffa där dom siktar. Kanske mer sway på siktet om man står upp. Men då borde dom också få vara mer gömda. Hela grejen med snipers ska ju vara att man inte vet var den är.
Ja, kanske något åt det hållet du nämner, jag instämmer i ledet
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Dice verkar lyhörda och filar på allt som kändes tveksamt. Däremot som 51 år gammal gubbe som plöjt ner ner säkert 20 000 timmar i QW och Q3 så tyckte jag man rörde sig för långsamt. Satt och nästan tryckte sönder sprint-knappen Sen så tycker jag att boomsticken ska vara extremt kraftfull. Men så klart då bara på väldigt nära håll.
Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz
shotguns ska väl vara starka i närstrid ? inte så man snipar med dom så varför dom nerfar dom är ju konstigt
De va ju lite som railguns från quake tbh, alltså du kunde stå väldigt långt bort oc de dog av ett skott, som dessutom träffade i samma postnr som motståndaren snarare än up close och i skallen.
De va ju lite som railguns från quake tbh, alltså du kunde stå väldigt långt bort oc de dog av ett skott, som dessutom träffade i samma postnr som motståndaren snarare än up close och i skallen.
Fan jag upplevde inte alls detta.
Över 6m bort så var det som att kasta grus på fienden.
Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.
Fan jag upplevde inte alls detta.
Över 6m bort så var det som att kasta grus på fienden.
Hade lite samma känsla men jag körde iofs med någon sorts pilar(?). Kanske var slug som var op?
Hade lite samma känsla men jag körde iofs med någon sorts pilar(?). Kanske var slug som var op?
Visste inte ens man kunde byta.
Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.