Snabbkollen – Har du spelat Half-Life 2 (även känt som världens bästa spel)?

Robot
Snabbkollen – Har du spelat Half-Life 2 (även känt som världens bästa spel)?
Medlem

Spelat både världens bästa spel och Half-Life 2, dock aldrig samtidigt.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Spelat både världens bästa spel och Half-Life 2, dock aldrig samtidigt.

Same!

Så svaret blev nej!

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

Så klart! Kört det flera gånger, spelat oräkneliga moddar till det. Ett fantastiskt spel!
Ett av mina topp två spel genom tiderna

Medlem

Spelat det och det är ett grymt spel men långt ifrån världens bästa

Medlem

Jag har spelet det ja men jag håller det långt ifrån top 10 över bästa spel...

Medlem

Om man inte har spelat det så har man ett halvt liv. Och gillar dansband.

Medlem

Halvvägs typ

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

1an kan göra anspråk på den titeln, 2an är inom topp 5

Medlem

Bara en kort stund. Det ligger i backloggen.

Medlem

Föredrar Opposing Force samt Episode One alla dagar annars, men har spelat igenom Half-Life 2 många gånger nu ändå.

Medlem

Skulle nog vilja påstå att det inte är världens bästa spel. Känns mer som något subjektivt vad man gillar.

Medlem

Japp, flera gånger om. Det är ett lysande spel.

signatur

🔥 Xbox Series X 🎮 | Xbox Series S 🎮 | AMD Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 XTX 🔥

🏎️ Fanatec CSL DD 8nm | CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 | CSL Elite Steering Wheel WRC | CSL Elite Pedals V2 | ClubSport Shifter SQ V 1.5 | ClubSport Handbrake V1 ⚡

Medlem

Använder inte Metacritic alls men kikade in var HL2 landar baserat på user score. 42:a plats.

Medlem

Det var så många spel i listan som jag inte har spelat, samt spel som jag tyckte skulle platsa men inte fanns med.

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

och Episode 1 & 2.
Väntar nu på HL2 Episode 3.

Redaktör
Skrivet av Map-pen:

Skulle nog vilja påstå att det inte är världens bästa spel. Känns mer som något subjektivt vad man gillar.

Speltyck är alltid subjektivt. Vi korade HL2 till världens bästa spel och är helt medvetna om att många inte håller med.

signatur
Medlem

Vet inte om jag kan hålla med om att det är världens bästa spel, men jag tror de flesta av oss (som spelat det åtminstone) kan hålla med om att det är ett jävligt bra spel som håller måttet än idag.

Medlem

Deus Ex är ju världens bästa spel!

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Skärmdumpsmästare

Spelat ja men inte spelat klart. Tror jag kom till fängelset som längst men fastnade inte för det.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Körde det och expansionerna tyckte de var roliga spel. Ettan har jag däremot aldrig tagit mig igenom hela av någon anledning.

Medlem

Ja, någon gång före 2010, men jag spelade aldrig klart det. Jag borde kanske ge det ett försök till.
Jag kom till Sandtraps eller Nova Prospekt, typ.

Medlem

jag har spelat världens bästa spel, dock inte HL2

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Jag har klarat världens bästa spel tre gånger. Ja, tre. (3)

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Redaktör
Ponny

Har inte spelat det. Är oupplyst och håller därmed The Witcher 3 som världens bästa spel.

Men okej, jag SKA spela Half-Life 2. One of these days. Men det är ju så mycket man ska spela hela tiden...

signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av smuts:

Jag har big klarat världens bästa spel tre gånger. Ja, tre. (3)

Confirmed?

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Spelade 5-6 timmar när det var nytt, men jag fastnade aldrig. Vill minnas att det kändes ganska tråkigt och att jag inte fick samma härliga känsla som i det första spelet.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

självklart har man lirat alla half-life, men återigen vill jag rekommendera 2an och episodes coop via Synergy på steam. både kul och nostalgi.

signatur

//monster

Medlem

Jag köpte kakburken, så spelat ja, men aldrig klart.
Ärligt talat tyckte jag att när den imponerande fysiken hade lagt sig, så hade det inte samma känsla för mig som ettan, och jag hade faktiskt ganska tråkigt några få timmar in.

Medlem

Gillar 2an, men föredrar 1an.

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

12
Skriv svar