Snabbkollen – Har du spelat Half-Life 2 (även känt som världens bästa spel)?
Spelat både världens bästa spel och Half-Life 2, dock aldrig samtidigt.
Same!
Så svaret blev nej!
The Owls Are Not What They Seem
Japp, flera gånger om. Det är ett lysande spel.
🔥 Xbox Series X 🎮 | Xbox Series S 🎮 | AMD Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 XTX 🔥
🏎️ Fanatec CSL DD 8nm | CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 | CSL Elite Steering Wheel WRC | CSL Elite Pedals V2 | ClubSport Shifter SQ V 1.5 | ClubSport Handbrake V1 ⚡
Skulle nog vilja påstå att det inte är världens bästa spel. Känns mer som något subjektivt vad man gillar.
Speltyck är alltid subjektivt. Vi korade HL2 till världens bästa spel och är helt medvetna om att många inte håller med.
Ja, någon gång före 2010, men jag spelade aldrig klart det. Jag borde kanske ge det ett försök till.
Jag kom till Sandtraps eller Nova Prospekt, typ.
Jag har klarat världens bästa spel tre gånger. Ja, tre. (3)
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Jag har big klarat världens bästa spel tre gånger. Ja, tre. (3)
Confirmed?
En Bamseponny av folket
Spelade 5-6 timmar när det var nytt, men jag fastnade aldrig. Vill minnas att det kändes ganska tråkigt och att jag inte fick samma härliga känsla som i det första spelet.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Gillar 2an, men föredrar 1an.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch