Diskutera – Höstens hetaste spel är...
Metroid Prime 4: Beyond är det som jag ser fram emot mest nu under andra halvan av året. Nog det enda som är riktigt sådär "måste spelas!". Resten kan vänta tills dom är på rea.
Ser även fram emot Octopath Traveler 0 till viss del, men det är mest för att musiken i dom två tidigare spelen är helt underbar, så jag hoppas det är detsamma här.
Ghost of yotei och little nightmares 3 ser jag fram emot.
Trodde det skulle bli BF6 innan betan fast nu lutar det nog mer åt Arc Raiders
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
December är i min bok vinter, så alla ni som uppgett Metroid Prime 4, hoppas ni att spelet läcker ut och ni spelar det illegalt?
Får se om jag hinner spela så mycket annat än Death Stranding 2 i höst. Efter det blir det Silksong.
Egentligen är det väl Super Mario Galaxy 2 som är höstens hetaste släpp. Bristen på bra spel till Wii gjorde att jag sålde det innan SMG 2 hann släppas, så jag har aldrig fått spela det. Men jag har bestämt att det ska bli en julklapp till min son, så det kommer inte spelas förrän i december.