Diskutera – Höstens hetaste spel är...

Medlem

Av de spel jag ser mest fram emot är Once Lost Games - The Wayward Realms som släpps i EA någon gång i slutet av året (om allt går som det ska)

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Plants vs Zombies: Replanted
Syberia Remastered
Ghost of Yotei
Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian

Medlem

Hades 2 ska bli väldigt kul att sätta tänderna i.

Medlem
Medlem

Tycker att Silent Hill f ser strålande ut precis den nystart som serien behöver hösten hetaste spel utan tvekan

Medlem

För mig är det Ghost of Yūtei Hades 2 & Silksong. Allt annat är bara extra.

Medlem
Skrivet av Danster:

December är i min bok vinter, så alla ni som uppgett Metroid Prime 4, hoppas ni att spelet läcker ut och ni spelar det illegalt?

Får se om jag hinner spela så mycket annat än Death Stranding 2 i höst. Efter det blir det Silksong.

Egentligen är det väl Super Mario Galaxy 2 som är höstens hetaste släpp. Bristen på bra spel till Wii gjorde att jag sålde det innan SMG 2 hann släppas, så jag har aldrig fått spela det. Men jag har bestämt att det ska bli en julklapp till min son, så det kommer inte spelas förrän i december.

Spelar inte illegalt, jag klarar gott o väl att vänta

Kul att höra att fler läser böcker, har själv precis fått upp intresset. Blir nog en trave böcker i julklapp till mig själv i år

Medlem

BF6 känns mest hett. Spelade inte betan, men av det jag har sett påminner det om BF3 i modern tappning.

Medlem

ARC Raiders, alla gånger.

Medlem

Ghost of Yotei och FC26 men har tyvärr inte många kronor att lägga på spel i dessa kostsamma tider.

Medlem

EA FC 26 och BF 6

Medlem

Yotei släpps ju först så oktober börjar med singleplayer på ps5an. Men hoppas även spela lite bf6, little nightmares 3 co-op och avsluta månaden med Arc Raiders på pcn. Oktober blir dyyyyr!

Testpilot

Det är ju såpklart nyutgåvan av The Last ninja collection som även inkluderar bonusspelen International Karate och IK+

https://store.steampowered.com/app/3501570/The_Last_Ninja_Col...

Inte helt seriös, men ändå häftigt att det kommer till Steam. Kommer köpa på rea, eller direkt om det är prissatt OK, för att få spela IK+ igen. Last Ninja har bra musik, men aldrig fastnat för spelet i sig. Jag var nog för liten för det, men karate var ju också häftigt så det spelades en del på gamla C64an.

Medlem

Borderlands 4 och Enshrouded blir det för mig, och kanske lite American Truck Simulator emellanåt.

Medlem

Någon gång lär väl silksong febern släppa men just nu är jag jag i stort slag med detta spelet. För mig är tangerar det eller överstiger perfektionen i super Metroid vilket är på tiden 😊❤️

Medlem

Gnager nog vidare i The finals, alt om bf6 får en ok lansering och bra betyg kanske jag byter över i december.

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem

Silksong
Metroid Prime 4
Mina The Hollower

Sen ska det bli kul att testa följande, eftersom jag aldrig spelade originalen:

Super Mario Galaxy (1 & 2)
Yooka-Replaylee
Pac-Man World 2 Re-Pac

Medlem

Outer worlds 2

Intresserad över att se en bra let's play på metroid 4 också, köper det nog inte efter senaste trailern

Medlem

Europa Universalis V

Medlem

Europa Universalis V och Heroes: Old era! Ska bli grymt roligt att spela dessa ^.^

Medlem

Inget. Känns lite trist, men samtidigt så känns det bra eftersom det har kommit så otroligt många intressanta spel i år som jag ännu inte hunnit testa. Var jättesugen på Clair Obscure redan innan alla lovord, men det har ännu inte funnits tid. Sommarsemester, Death Standing och MSG 3 remaken kom i mellan t.ex.
Hade det kommit spel som jag såg fram emot hade det nog inte blivit av alls.
Har inte heller spelat FF VIi remaken (spelade den första remaken minns inte namnen)
Det finns säkert mer jag missat och det finns säkert fler mindre spel som kommer, eller som jag missat som kan vara intressanta.
Så tack spelhästen för att jag får chans att hinna med!

Medlem

BF och Arc Raiders låter rätt.

Medlem

All in för Arc Raiders här =D

Medlem

Ska avsluta Silksong. Sen blir det nog Hades 2 fram till jul om det får mig lika hooked som första.

Medlem

BF6 samt Arc Raiders!

Sen blir det nog en del FC26 för att bonda med grabben här hemma

Medlem

Mina är fortfarande Ghost of Yūtei Silksong och Hades 2 resten är bara extra. Jag är lite intresserad av Battlefield 6 för det var ett tag sedan jag spelade den typen av spel.

Medlem

dying light the beast!

signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Thomas:

Har precis börjat spela Story of Seasons: Grand Bazaar på Switch 2. Har kanske spelat 10 timmar hittills. Helmysigt. Det, i kombination med Xenoblade Chronicles X, kommer nog att utgöra majoriteten av höstens spelande.

Har 55ish timmar i Story of Seasons: Grand Bazaar och är halvvägs på första vintern. Men har nått World Bazaar, så kan nog chilla lite mera. Ta och bestämma mig vem man ska gifta sig med

Inget spel man direkt 100% men känner att man kan njuta ett antal timmar till.

Pokémon Legends: Z-A och Hyrule Warriors: Age of Imprisonment blir höstens spel efter det.

12
Skriv svar