Tv-serien Fallout boostade antalet Fallout-spelare med nära 500 %, visar analys
Jo, men så är det nog. Tänker att det är därför man gör tv-serierna lite, som Witcher liksom, man når en publik som inte ens vet vad det är.
Sorgligt att det är fallout 4 och fallout 76 som dessa nya spelare förmodligen klev in i.
Tänker du att de skall hoppa in och spela fallout 1 då eller? Spela ett spel från 1996...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Tänker du att de skall hoppa in och spela fallout 1 då eller? Spela ett spel från 1996...
Därför jag sa att det är tråkigt att deras introduktin till spelserien är 2 dåliga spel. Svårt att läsa?
Därför jag sa att det är tråkigt att deras introduktin till spelserien är 2 dåliga spel. Svårt att läsa?
Oj, jag tror du missförstår. Jag tolkar det som att man undrar vilket spel du anser man ska hoppa in i?
Personligen ska jag faktiskt ge fallout 76 en ny chans innan året är slut.
Det känns som där ändå är element som faktiskt kan fungera
Oj, jag tror du missförstår. Jag tolkar det som att man undrar vilket spel du anser man ska hoppa in i?
FO76 är det bästa i serien. Fantastisk stämning att utforska världen.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
FO76 är det bästa i serien. Fantastisk stämning att utforska världen.
Oooh, eeeeh….bästa vette fasiken men utforskandet funkade helt okej av vad jag kommer ihåg men då testade jag det när det var helt nytt och vääääldigt trasigt 😁
Det var inte vad du skrev.
Spela spel är kul ibland.
Det var inte vad du skrev.
Läskunnighet handlar lika mycket om att läsa som det gör att förstå innebörden av det man läser.
Fallout shelter.
Läskunnighet handlar lika mycket om att läsa som det gör att förstå innebörden av det man läser.
Fallout shelter.
Mmmh då lär du lära dig skriva det du menar helt enkelt, skrivkunnighet.
Fallout shelter.
Mmmh då lär du lära dig skriva det du menar helt enkelt, skrivkunnighet.
Jag begriper inte varför du attackerar mig för min åsikt.! När blev fallout 4 och fallout 76 peaken av serien?
Oooh, eeeeh….bästa vette fasiken men utforskandet funkade helt okej av vad jag kommer ihåg men då testade jag det när det var helt nytt och vääääldigt trasigt 😁
Jag hoppade in när det släpptes på pc, tror det var ett år efter release och i samband med släppet av en stor uppdatering för singleplayer.
Spelar inte nu längre men det var verkligen en upplevelse att upptäcka världen, dess miljöer och alla små berättelser däri.
Blir sugen att hoppa in igen nu mär jag tänker på det
Jo, men så är det nog. Tänker att det är därför man gör tv-serierna lite, som Witcher liksom, man når en publik som inte ens vet vad det är.
Jag tror dom gjorde ett par spel mellan fallout 1 och 4:an, fo76.
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Jag begriper inte varför du attackerar mig för min åsikt.! När blev fallout 4 och fallout 76 peaken av serien?
Han angriper inte din åsikt utan att du uttrycker dig otydligt och därmed medvetet eller omedvetet skapar konflikt.
För att ställa en följdfråga: när blev fallout shelter peaken av serien? 😉
Jag hoppade in när det släpptes på pc, tror det var ett år efter release och i samband med släppet av en stor uppdatering för singleplayer.
Det släpptes väl samtidigt till alla formaten? 🤔
Spelar inte nu längre men det var verkligen en upplevelse att upptäcka världen, dess miljöer och alla små berättelser däri.
Blir sugen att hoppa in igen nu mär jag tänker på det
Ja jag måste verkligen testa det igen
Han angriper inte din åsikt utan att du uttrycker dig otydligt och därmed medvetet eller omedvetet skapar konflikt.
För att ställa en följdfråga: när blev fallout shelter peaken av serien? 😉
Jag tänker att det spelet passar klientelet som sitter i soffan och tittar på serien.
Ingen som "attackerar" dig, bara skriver att du ej skrev det du påstod att du skrivit.
Aldrig heller skrivit att Fallout4 eller 76 är "peak" utav spelen i serien.
Det släpptes väl samtidigt till alla formaten? 🤔
Ja jag måste verkligen testa det igen
Nej såvitt jag minns var pc versionen efter. Men kanske har jag fel. I vilket fall började jag spela när brotherhood of steel uppdateringen kom, som jag förstått var spelet väldigt öde för ensamspelare före det
Fallout 4 är ju en goat. Bara laddtider som skjuter ner det.
Finns en bra modd som hanterar det, intallera dock enligt instruktionen och inte med nexus. Inga problem längre.
Fastnade inte alls när det kom trots massa timmar i 3:an och new vegas. Tyckte det var så hemskt gui för vapen etc. Tack och lov hittade jag väldigt bra moddar för det nu, så gav tack vare serien det en andra chans. Men måste moddas för pc
FO76 borde funka. Men det gör det inte.
Ad hoc addendum