EA Sports FC 26

Robot
EA Sports FC 26

Spelglädjen är tillbaka!

#fc-26

Medlem

Kul att det låter som de träffat rätt! Jag lär vänta tills det dyker upp gratis på ea play genom gamepass som vanligt, fc25 duger gott så länge.

Medlem

Låter inte så lovande för mitt 79 i FZ high score

Medlem

Får hoppas att du är den enda som tycker 4/5
Har 74 i FZ-High Score ^^

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Kul att det låter som de träffat rätt! Jag lär vänta tills det dyker upp gratis på ea play genom gamepass som vanligt, fc25 duger gott så länge.

Hade lovat mig själv att inte spela, trots Zlatan. För jag vet jag inte kommer göra något annat de närmaste månaderna isåfall.
Betyget gör att det löftet kommer mest troligt brytas om några veckor (när Skate-intresset börjar dala) 😅 men

När jag spelade senast för ett par år sen så blev det 200+kr billigare att betala för EA pass i 2(?) månader,spela och avbryta sub före black friday & sen köpa fullversion på black friday-rean (eller jul-rean), än att köpa hela spelet vid release 😆
Jag tror det funkar så än, har inte haft koll senaste åren 🙏

Medlem

Skummade igenom recensionen och kunde inte låta bli att notera i slutet att det står "FC 26 släpptes den 26 september" Är ju 22:a idag så 😅

signatur

Nothing is Power without Control

Medlem

Har tidigare köpt varje fifa från fifa 13 till 23 sen blev det paus. Skall skaffa detta dock är sugen igen!

Kul att det blev bra! Har nog aldrig köpt ett fotbollsspel i mitt liv, men alltid kul att spela sånt här hos vänner och ovänner. Om jag nånsin skaffar en Playstation igen så blir det säkert ett Fifa.. f'låt, FC till den.

Skribent
Skrivet av erazerswe:

Skummade igenom recensionen och kunde inte låta bli att notera i slutet att det står "FC 26 släpptes den 26 september" Är ju 22:a idag så 😅

Också ett skäl till det höga betyget, man får spela i framtiden!

Skribent

Jag ber härmed om ursäkt till alla som satt ett FZ High Score 🤭

Medlem
Skrivet av tootey:

Också ett skäl till det höga betyget, man får spela i framtiden!

"Future Club 26" 😋

signatur

Nothing is Power without Control

Medlem

Hur är Be A Pro läget? något nytt under solen eller har dem försakat det spelläget som vanligt?

Det är enda läget jag spelar, men vette tusan om det är dags att lägga bort EA FC och gå över till något annat fotbollsspel där dem inte bara lägger energi på att sälja spelkort och göra miljardvinster utan faktiskt bryr sig om de som spelar enbart offline.

signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Skribent
Skrivet av Mahkizmo:

Hur är Be A Pro läget? något nytt under solen eller har dem försakat det spelläget som vanligt?

Det är enda läget jag spelar, men vette tusan om det är dags att lägga bort EA FC och gå över till något annat fotbollsspel där dem inte bara lägger energi på att sälja spelkort och göra miljardvinster utan faktiskt bryr sig om de som spelar enbart offline.

Det finns inte i FC, men spelarkarriär finns. Och det är ganska slätstruket, tycker jag.

1
Skriv svar