Är du nöjd med din Xbox360?

Inaktiv

Lite missnöjd nu, men tänker inte på konsollen i sig utan hur save systemet funkar i vissa spel, nu har jag bara lirat två så ber redan nu om ursäkt era fanboys

Dead Rising..va i helvet har dom tänkt med savsen där? lyckades nyss radera mina saves genom att spara spelet då jag hade dött, men min level är kvar, o nu ska jag spela om allt igen då? suuuck

Mass Effect...jo jag dör hela tiden men bara för det vill jag inte köra om samma konversation och cutsene gång på gåååång

bara dessa spel som har detta problemet eller är det så på "alla"?

jag vill kunna spara när jag vill och kunna trycka förbi cutscenes när jag vill, inget annat

Medlem

Du kan spara när du vill i Mass Effect... Ja, inte om du är i strid, men annars. Så spara bara innan det är en svår fight på g, så ska det nog gå bättre.

Vad det gäller Dead Rising handlar det nog om någon form av experiment från utvecklarens sida. Det får en iaf att göra sitt bästa för att inte dö

signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Inaktiv

älskar min 360, hatar ps3 pga jag har hört rykten om att det är mycket fel på konsolen

signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

^- Du hatar PS3an pga rykten? Mer fanboy kan man inte bli.

signatur

<3

Medlem
Skrivet av flaseb:

älskar min 360, hatar ps3 pga jag har hört rykten om att det är mycket fel på konsolen

Du verkar ju smart.

Jag hörde att Wii är bättre, ska man köpa en då?

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av flaseb:

Hat är ett väldigt starkt ord unge Herr flaseb. Använd det inte i fel mening.

Jag tycker illa om min xbox.. det finns för många bra spel och jag har för lite ledig tid för att hinna med allihopa... Orättvist

Inaktiv

syn, SpiroTris håller inte med flased om ps3 men jag skaffade en 360 då mina vänner har det skulle vara boring om man va ensam med okända spelare!och att den var billigare, men jag ångrar inte mitt köp gillar den stark!:)

men jag har hört att PS3 har ett RROD liknaden fel men tror inte på det....

Medlem
Skrivet av Aresz:

Lite missnöjd nu, men tänker inte på konsollen i sig utan hur save systemet funkar i vissa spel, nu har jag bara lirat två så ber redan nu om ursäkt era fanboys

Dead Rising..va i helvet har dom tänkt med savsen där? lyckades nyss radera mina saves genom att spara spelet då jag hade dött, men min level är kvar, o nu ska jag spela om allt igen då? suuuck

Mass Effect...jo jag dör hela tiden men bara för det vill jag inte köra om samma konversation och cutsene gång på gåååång

bara dessa spel som har detta problemet eller är det så på "alla"?

jag vill kunna spara när jag vill och kunna trycka förbi cutscenes när jag vill, inget annat

Mja, man kan välja i Dead Rising ifall man fortsätta från sin senaste sparning eller börja om från början fast med den leveln du har nu. Kan i vissa fall vara lättare då du tål mer på lvl 10 än när du börjar på lvl 0 t ex.

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

sparning systemet i Dead Rising är jag inte riktigt kompis med :/

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av DBOCN:

syn, SpiroTris håller inte med flased om ps3 men jag skaffade en 360 då mina vänner har det skulle vara boring om man va ensam med okända spelare!och att den var billigare, men jag ångrar inte mitt köp gillar den stark!:)

men jag har hört att PS3 har ett RROD liknaden fel men tror inte på det....

Förstår inte riktigt vad du menar men...

A/ Jag var ironisk, jag älskar min xbox och kommer inte tröttna på den än på läääääääääänge.

B/ RROD är så fruktansvärt överhypat. Vad är det för dåligt med det egentligen? Du får en splitter ny konsoll... Slit den med hälsan och ½-1½ år senare får du en helt ny free of charge. Dom kanske t.o.m. slänger in nån ny funktion som HDMI på den... Grattis!!

C/ Tro _ALDRIG_ på saker du "hör" på internet, det är lögn alltihop.

Det är alltid roligast att spela på samma ställen som sina polare, bra val där!

Medlem

Jag älskar min box...fast enlig mig inte hunnit spela på den så mycket som jag vill.....borde vara 48 timmar på en dygn...8 timmars jobb sen är det fritid och sömn

12
Skriv svar