FYI HELVETE VA BRA GT:Prologue är!
"An error occured during thedownload" ..hundrasjuttiodredjegången nu!! wtf!!!!!
Kan man få ner patchen via nätet och skjuta in den med en sticka??
vart likadant för mej typ tjugoelva ggr, men ja väntade med uppdateringen och tog den sent som fan då gick de på 10 min ... tror dock inte de går med usb stick :/
Nu har jag köpt GT5P från Store. Patchar det nu.
Problemet med att köpa det genom Store är att man MÅSTE vara online för att spela.. (Måste vara inloggad på PSN)
Plus att det bara funkar på kontot du köpt det med, som med Warhawk med andra ord.
För att 5 polare inte ska kunna spela det samtidigt. Förståeligt, men trist. Funderade på att köpa genom PSN, men det blir nog ingen affär.
Blir skogstokig på eventet i C-Class där man ska ta sin lilla fula Cappucino och lyckas köra om alla dom andra 15 bilarna på ett varv.
Efter sisådär 20-25 försök så ger jag upp. Att komma 2´a är inga problem, men att för att bli 1´a så måste jag köra minst 6-7 sekunder fortare och det ser mer eller mindre omöjligt ut. Tycker själv att jag kör ett felfritt varv och utnyttjar slipstream på så många bilar som möjligt, men inte fasen lyckas jag komma åt bil nr.1.
Har dessutom testat att köra med all hjälp påslagen, men då går det ännu sämre än när jag kör helt på "fri hand".
Hjälp någon....vad gör jag för fel?
“All thinking people are atheists.”
Nu har jag köpt GT5P från Store. Patchar det nu.
Problemet med att köpa det genom Store är att man MÅSTE vara online för att spela.. (Måste vara inloggad på PSN)
Plus att det bara funkar på kontot du köpt det med, som med Warhawk med andra ord.
Hmm.. Jobbigt om internet är nere och man vill spela.
Blir skogstokig på eventet i C-Class där man ska ta sin lilla fula Cappucino och lyckas köra om alla dom andra 15 bilarna på ett varv.
Efter sisådär 20-25 försök så ger jag upp. Att komma 2´a är inga problem, men att för att bli 1´a så måste jag köra minst 6-7 sekunder fortare och det ser mer eller mindre omöjligt ut. Tycker själv att jag kör ett felfritt varv och utnyttjar slipstream på så många bilar som möjligt, men inte fasen lyckas jag komma åt bil nr.1.
Har dessutom testat att köra med all hjälp påslagen, men då går det ännu sämre än när jag kör helt på "fri hand".
Kan garantera att det blir bra mycket värre i A-klass, första all japan eventet.
O.O
Bor i UK själv, och köpte det på PSN för £25, även om det finns att köpa i affärer för ca £18. Hann dock bara tanka en tredjedel innan jag var tvungen att gå till jobbet, och här sitter jag nu... Kommer vara hemma om 2-3 timmar förhoppningsvis. Då blir det till att slå igång PS3:an, lägga sig några timmar, och se om det är nere när man sovit ut
Hade förmodligen köpt på skiva om jag orkat vänta till måndag, men... me want now!
Har du lyckats få guld på loppet i C-klassen där man ska slå varvtider? Tycker att det känns ungefär lika svårt
Har du lyckats få guld på loppet i C-klassen där man ska slå varvtider? Tycker att det känns ungefär lika svårt
Mm, håller med. Det är den enda jagi nte fått guld på i den klassen, inte ens silver. Är typ en sekund från silver på den banan.. Hur man sen ska kunna klara guld förstår jag inte riktigt..
Blir ju lite irriterad på alla fel på "ramming delay" osv mest nu i s-klassen, där marginalerna är mindre. fan man får ju delay fast man blir rammad i baken själv och skicka av banan. sen får man shortcut delay fast man tagit världens omväg på yttersidan i sandgropen direkt efter. typ 10sek delay, wtf