FYI HELVETE VA BRA GT:Prologue är!

Medlem

De drog pluggen precis innan de skulle släppa GT5P på PSS, de hitta nå fel så de bör komma snart

Medlem
Skrivet av Daniel_Met:

De drog pluggen precis innan de skulle släppa GT5P på PSS, de hitta nå fel så de bör komma snart

De sägs att retailers har pressat Sony att ej släppa på PSN samma dag...

signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

"An error occured during thedownload" ..hundrasjuttiodredjegången nu!! wtf!!!!!

Kan man få ner patchen via nätet och skjuta in den med en sticka??

vart likadant för mej typ tjugoelva ggr, men ja väntade med uppdateringen och tog den sent som fan då gick de på 10 min ... tror dock inte de går med usb stick :/

Medlem

Jag fick error på trådlösa typ 20 ggr.. tröttnade drog om med sladd å då gick det hur fint som hellst.. märkligt. Kan lira online utan problem med trådlösa så de va väl nå tjing i etern..

Medlem

Det är nått strul med WiFi i de senaste versionerna antar jag. Får fel koder stup i kvar när jag stremar nått.

Medlem

Läste att man ska ändra på uPnP settings, skulle gå betydligt bättre då.

signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Om du hittar på länken igen vore det fint!

Medlem

Nu finns GT5P ute på PSS!!!

Medlem

Ja för samma pris som BR skivan. Fan vad illa

Medlem

Nu har jag köpt GT5P från Store. Patchar det nu.

signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Så underbart spel! Har dock bara hunnit klara av C delen, men ikväll ska det liras lite extra! Får se om patchen går att ladda ner nu, gick inte för mig i onsdags.

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Problemet med att köpa det genom Store är att man MÅSTE vara online för att spela.. (Måste vara inloggad på PSN)
Plus att det bara funkar på kontot du köpt det med, som med Warhawk med andra ord.

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Lootskin:

Problemet med att köpa det genom Store är att man MÅSTE vara online för att spela.. (Måste vara inloggad på PSN)
Plus att det bara funkar på kontot du köpt det med, som med Warhawk med andra ord.

För att 5 polare inte ska kunna spela det samtidigt. Förståeligt, men trist. Funderade på att köpa genom PSN, men det blir nog ingen affär.

Medlem

Blir skogstokig på eventet i C-Class där man ska ta sin lilla fula Cappucino och lyckas köra om alla dom andra 15 bilarna på ett varv.
Efter sisådär 20-25 försök så ger jag upp. Att komma 2´a är inga problem, men att för att bli 1´a så måste jag köra minst 6-7 sekunder fortare och det ser mer eller mindre omöjligt ut. Tycker själv att jag kör ett felfritt varv och utnyttjar slipstream på så många bilar som möjligt, men inte fasen lyckas jag komma åt bil nr.1.
Har dessutom testat att köra med all hjälp påslagen, men då går det ännu sämre än när jag kör helt på "fri hand".

Hjälp någon....vad gör jag för fel?

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Lootskin:

Hmm.. Jobbigt om internet är nere och man vill spela.

Medlem
Skrivet av Tassel:

Blir skogstokig på eventet i C-Class där man ska ta sin lilla fula Cappucino och lyckas köra om alla dom andra 15 bilarna på ett varv.
Efter sisådär 20-25 försök så ger jag upp. Att komma 2´a är inga problem, men att för att bli 1´a så måste jag köra minst 6-7 sekunder fortare och det ser mer eller mindre omöjligt ut. Tycker själv att jag kör ett felfritt varv och utnyttjar slipstream på så många bilar som möjligt, men inte fasen lyckas jag komma åt bil nr.1.
Har dessutom testat att köra med all hjälp påslagen, men då går det ännu sämre än när jag kör helt på "fri hand".

Kan garantera att det blir bra mycket värre i A-klass, första all japan eventet.
O.O

Medlem

Tack Hubbe.....känns trygt att veta.

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Mm, svårt så in i helvete .. har också bara lyckats med silver och då har jag kört mååååååånga varv runt. Tycker jag kör på gränsen hela tiden men kommer inte i närheten av guld tiden. Märkligt.

Medlem

haha har bara F430 köret kvar på A delen! Blä och ja har bara 40000 så de blir te att köra in 200000 för att kunna köpa den, fett jobbigt ju=)

Medlem

Bor i UK själv, och köpte det på PSN för £25, även om det finns att köpa i affärer för ca £18. Hann dock bara tanka en tredjedel innan jag var tvungen att gå till jobbet, och här sitter jag nu... Kommer vara hemma om 2-3 timmar förhoppningsvis. Då blir det till att slå igång PS3:an, lägga sig några timmar, och se om det är nere när man sovit ut

Hade förmodligen köpt på skiva om jag orkat vänta till måndag, men... me want now!

Medlem
Skrivet av Tassel:

Har du lyckats få guld på loppet i C-klassen där man ska slå varvtider? Tycker att det känns ungefär lika svårt

Medlem

Så nu har jag köpt det med, på SIBA för 389kr.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Tassel:

Har du lyckats få guld på loppet i C-klassen där man ska slå varvtider? Tycker att det känns ungefär lika svårt

Mm, håller med. Det är den enda jagi nte fått guld på i den klassen, inte ens silver. Är typ en sekund från silver på den banan.. Hur man sen ska kunna klara guld förstår jag inte riktigt..

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

Så nu har jag köpt det med, på SIBA för 389kr.

För ett demo, för det är ju vad det är egentligen.

6 banor och ett antal bilar ?

Medlem

6 banor, men de körs på olika sätt. 71bilar. Online spel.
Vet inte om jag skulle kalla det demo! Demo på GT5-P hade jag innan....

Medlem

Det är ett mallenting av demo och fullversion: En prolog!

signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Innehåller ju en c-b-a och s del, Och 71 bilar, Och man kan köra de 6 banorna åt andra hållet, efter man klarat a delen så kan man tuna bilen..
och det innehåller såklart online..

Medlem

simulerar detta spelet skador på bilen om man krockar?

Medlem

Nej inte just nu ... men till hösten ska de komma en patch (source)

Medlem

Blir ju lite irriterad på alla fel på "ramming delay" osv mest nu i s-klassen, där marginalerna är mindre. fan man får ju delay fast man blir rammad i baken själv och skicka av banan. sen får man shortcut delay fast man tagit världens omväg på yttersidan i sandgropen direkt efter. typ 10sek delay, wtf

123
Skriv svar