Destroy All Humans! Xbox 360-exklusivt

Robot
Medlem
Destroy All Humans! Xbox 360-exklusivt

Och de säger dom nu när de bara är fyra dagar kvar tills de släpps i USA?

Medlem
Medlem

Amatörer.. Dom kan ju ringa guerilla games om dom vill ha lite tips hur man tillverkar en grafik motor på ps3


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Dom sparkade säkert hela deras PS3 staff.


signatur

lootskin@hotmail.com

Hörde jag någon säga att det bara var utvecklarna som lider av att Sony gör konsoller som är dryga att göra spel mot?

Inaktiv

Segt för dom med ps3 som ville ha spelet.

ptr
Medlem

Sådana här nyheter var okej att höra för två år sedan. Så som jag förstått det är det svårare att utveckla till ps3 än xbox360, men alla andra som lyckas då? Well well ändå inget spel man kommer sakna.

Medlem

Fan va glad jag är som valde 360 istället för ps3. DLC, patchar och hela spel känns ganska ofta som om de endast släpps till 360'n och pc.

Medlem

Känns ju som en bestraffning för alla med Xbox

Medlem
Skrivet av wankstah:

Segt för dom med ps3 som ville ha spelet.

kan inte vart många


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Betyder att det helt enkelt är låg standard på deras utvecklare. Kommer knappast sakna ett spel från ett mediokert företag med värdelösa utvecklare.

Medlem

Trist. :\


signatur
Medlem
Medlem

Tråkigt För Dom Som Ville Ha Det. Men Håller Med TheAnte Att Det Släpps Allt För Lite DLC Och Pathar OSV till PS3 Som Är Lite Segt. :/
Samma Tycker Jag Det är Med Spel Släpp Till Ps3.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

"Utvecklingsproblem"?

Jag som som såg i några trådar att Playstation har bättre prestanda, men okej?

Skönt då att vi får någon exklusivt!

ptr
Medlem
Skrivet av Azet:

Tråkigt För Dom Som Ville Ha Det. Men Håller Med TheAnte Att Det Släpps Allt För Lite DLC Och Pathar OSV till PS3 Som Är Lite Segt. :/
Samma Tycker Jag Det är Med Spel Släpp Till Ps3.

Kan inte låta bli. Det ska vara stor bokstav i början av varje mening, inte i början av varje ord.

Medlem
Skrivet av ptr:

Sådana här nyheter var okej att höra för två år sedan. Så som jag förstått det är det svårare att utveckla till ps3 än xbox360, men alla andra som lyckas då? Well well ändå inget spel man kommer sakna.

ALLA utvecklare är inte lika duktiga att utveckla till ALLA plattformar. Bara för att de inte (efter anmärkningsvärt lång tid) har lärt sig utveckla till just PS3 så betyder det ju knappast per automatik att de är dåliga utvecklare.

Medlem

Oh noes! Jag köpte min PS3a helt i onödan.


signatur

// Peace

Medlem

Fan va avis ja blir nu... inte få spela DAH 2

Medlem

Varför bry sig ens finns så mycket andra spel att se fram emot...men visst tråkigt för dom som ser fram emot...inte hört nån som gör det dock

Förresten undrar jag vilken sten TheAnte legat under då PS3 spel både har mycket DLC och Patchar...Bara för att ett spel (Team fortress 2) inte fick det så betyder det ju inte att det gäller alla spel...

Inaktiv

Beror nog mycket på utvecklingsmiljön. Jag är ingen spelprogrammerare men det finns bra och dåliga programmerare. Mycket handlar om can-do kapacitet samt att man har förmåga att lära sig nya saker för att stödja den processen, vilket betyder att man måste ha uppnått en vis nivå då man kan ta till sig nya saker. Hmm.. ska nog passa mig för att generalisera. Men folk som utvecklar endast med MS miljö, dvs. mycket DirectX har inte samma förmåga att se på saken som en maskin. Lite bristande kunskaper i datateknik och teori.

Sen är det säkert så att de kunde ha gjort det men det hade kostat för mycket i form av tid och tid är pengar och då satsar man på det man kan.

Inaktiv

Hela PS3-konceptet stavas ju utvecklingsproblem => Oj..trampade jag på några ömma tår där ;] Nä men sweet, längtar till releasen av spelet. Verkar schysst.

Mvh Seren.

Inaktiv
Skrivet av Kerrai:

Fan va avis ja blir nu... inte få spela DAH 2

Det ska du nog kunna göra både till PS2 och Xbox. Det här är det fjärde spelet i ordningen.

1
Skriv svar