Red Hot Chili Peppers. Här kan ni prata om all musik.

Inaktiv

Oasis är faktiskt jävligt bra oxå.

Medlem

dom var ...

Nej men Lamb of God är lite av legender också!

Medlem

Vilken resurrection! 4 år... klå den du, Jesus!

Medlem

Oasis var hett skit 2006!

Medlem

Mina favoriter från A till Ö:
Amon Amarth, Amorphis, As I Lay Dying, Atreyu, August Burns Red, Blinded Colony, Children of Bodom, Darkest Hour, Devildriver, Five Finger Death Punch, Haste The Day, In Flames, Lamb of God, Metallica, Nodes of Ranvier, Sabaton, Sonic Syndicate, Trivium.

När jag inte lyssnar på hårdrock lyssnar jag på hardstyle, house, bitpop eller bara softar med lugn musik av alla de sorter.
De musikstilar jag ABSOLUT inte tål är dansband.. brrrr... schlager, musik a'la basshunter och äckliga ballader som oftast spelas på radio.

Ja, jag är en musikmissbrukare...


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Jag kan skriva 24 A4-sidor med bra artister. Men jag nöjer mig med att tipsa dig om Lostprophets nya cd på Spotify!

Inaktiv

Philemon Arthur & The Dung, lite outsider musik... fan va många hårdrockare... själv lyssnar man på rebel musik.... och bob marley(fan va bra).....


signatur

Jävla Borgare

Medlem

Thorsten Flinck!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av narrashade:

Philemon Arthur & The Dung

Härligt!

Inaktiv

proto-punk FTW


signatur

Jävla Borgare

Inaktiv

Stoner/doom-metal är skiten just nu. Electric Wizard är mina husgudar.

Annars är Tool bästa bandet någonsin.

Medlem
Skrivet av Laterala:

Stoner/doom-metal är skiten just nu. Electric Wizard är mina husgudar.

Annars är Tool bästa bandet någonsin.

Tool är fanatiskt fantastiska

Medlem

DLK kom ju med en ny platta här i våras. Trevligt värre.

http://cdon.se/musik/de_lyckliga_kompisarna/hugos_s%C3%A5ng_l...


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Thorsten Flinck!

Ja! Eller inte. Han har iof några av de aspekter som krävs för att vara musiker. Han knarkar super och pratar som om varje hjärncell hade avlidit.

Medlem
Skrivet av DeamoniC:

Det ska vara hårt, köttigt och tungt!

Aborted, Yyrkoon, Circle of dead children, Cannibal Corpse, Cryptopsy, Fuck...i´m dead, Vader, Malevolent Creation, Bloodbath, Nasum, Necrophagia, Sepsism, Opeth, KRISIUN mfl.

Nu pratar vi musik


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

David Bowie, hence the avatar. Joy Division, The Smiths, Radiohead. Där har ni nog världens bästa artister/band


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

/me saknar alla gamla, lite bättre forumiter på FZ.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Har man hört något mer om RHCP's kommande album?

Medlem

Vi har redan en musiktråd?

12
Skriv svar