Helgens digitala erbjudanden vecka 15

Inaktiv
Helgens digitala erbjudanden vecka 15

Madballs är alltså billigare om man köper expansion + spelet?

Edit inte billigare men .40eur imellan? Ingår orginalet om man köper swat grejen?


signatur

a"C"RED -

Medlem

Swat-grejen är spelet plus två tilläggsgodisar, såvitt jag kunde utröna - njut av lördagen


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Haiku hehe. Minns när vi höll på med det där elänadet i högstadiet.

Medlem

Kan ju påpeka att Race On Bundle (STCC, Race 07 & Race On) går att köpa på Game i England sjukt billigt just nu 10 pund!

http://www.game.co.uk/Games/PC-Games/Race-On/~r344829/

Bästa Racingsimulatorn tillsammans med LFS.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kings bounty paketet, den är fin den, det kan nog bli ett köp.

Medlem

Steam har även Star Wars: The Force Unleashed för halva priset - 14,99€

Medlem

Oj oj, gillar ni flygsim av något slag och ännu inte testat DCS Black Shark är priset nu ingen ursäkt att inte prova!

Medlem

Inget för mig den här helgen heller:)

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Inget för mig den här helgen heller:)

Håller med dig, har varit väldigt dåligt ett tag nu


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem
Skrivet av Bohica:
Skrivet av 73mpl4R:

Inget för mig den här helgen heller:)

Håller med dig, har varit väldigt dåligt ett tag nu

Den som väntar på nått gott väntar alltid för länge!:)

Medlem

Det blev att köpa DCS: Black Shark, och uj vad skoj det är! Rekommenderar guiden här för att komma igång snabbt med flygandet: http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/2626185/Tutorial...

Medlem
Skrivet av Inkompetent:

Det blev att köpa DCS: Black Shark, och uj vad skoj det är! Rekommenderar guiden här för att komma igång snabbt med flygandet: http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/2626185/Tutorial...

Verkar ganska kul men tyvärr så har det starforce vilket jag inte riktigt gillar.:(

Likabra det kanske, har köpt så mycket spel den senaste tiden.

Medlem

Rean på GTA 4 på Games for Windows Live verkar endast gälla för jänkare. Eller så har vi mindre rabatt här. När man loggar in i klienten så får man upp priset 149,50 kr.

Medlem
Skrivet av rayzorz:
Skrivet av Inkompetent:

Det blev att köpa DCS: Black Shark, och uj vad skoj det är! Rekommenderar guiden här för att komma igång snabbt med flygandet: http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/2626185/Tutorial...

Verkar ganska kul men tyvärr så har det starforce vilket jag inte riktigt gillar.:(

Likabra det kanske, har köpt så mycket spel den senaste tiden.

Det har dock inte "stora StarForce", dvs den variant som installerar drivrutiner på DVD-ROMs och sånt. Den variant de har i DCS: Black Shark är bara med onlineaktiveringar, så ett "StarForce Light" eller vad man ska kalla det.

Jag köpte inte DCS Black Shark till fullpris av ren princip då företaget bakom StarForce betett sig som svin när folk fått problem pga gamla datorsabtören till brännskydd, alltså skulle heller inte ett företag som använder StarForce få mina pengar.

Men nu när jag kunde slanga spelet för en hundring så lär ju inte DCS-skaparna fått mer än 50:- för min kopia, och så mycket kan de väl få. Trots StarForce.

Medlem

Någon som har prövat kings bounty? Funderar på att köpa det.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

nj
Medlem
Skrivet av magma:

Någon som har prövat kings bounty? Funderar på att köpa det.

Gillar man Heroes of Might and Magic-liknande spel så är King's Bounty ett riktigt bra spel. Paketet med The Legend och Armored Princess för 10 euro kan verkligen rekommenderas (och då har jag inte hunnit börjat med Armored Princess ännu pga en omstart i The Legend då jag haft en för lång paus från det).

Medlem
Skrivet av magma:

Någon som har prövat kings bounty? Funderar på att köpa det.

Kings Bounty är gryymt mysigt, köpköp!
Har inte hunnit prova Armored Princess än, men ska se till att få det gjort snart nog, lär juh inte vara sämre än orginalet.. och det är helfint!

Medlem

@nj och Mykee:

Tack för era svar!

Kul! Då vet jag. Längesen man körde heroes of might and magic 3. Ska bli kul å få börja med något liknande


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar