Se det stora Xbox-avslöjandet live på FZ!

Robot
Se det stora Xbox-avslöjandet live på FZ!

Live-stream, tungt nyhetsfokus, chatt och mycket, mycket mer. FZ viger kvällen åt nästa generations Xbox.

#microsoft


Medlem
Se det stora Xbox-avslöjandet live på FZ!

Trist att man jobbar då.

Medlem

Ser enormt fram emot dagens konferens eftersom jag tröttnat rejält på alla sabla rykten. Om Microsoft inte tar upp DRM och hårdvara så kommer de begå ett enormt misstag. Tvivlar stort på att specsen som presenterades igår kommer stämma men idag lär vi få svaret på detta och se hur den ser ut.

Imorgon kan vi äntligen börja prata om båda konsolerna och jämföra dessa mot konkreta uppgifter och inte en massa rykten.

Medlem

Jag jobbar då... MEN jag jobbar vid en så jag får "smyg" titta ;D!

Medlem

Har lovat sonen (7) att han skall få vara uppe lite senare idag och titta på detta tillsammans med mig..

Mest för att jag inte vill missa, som ni sa, en enda sekund av det..

Hoppas att det blir riktigt bra.

Medlem

Kommer att sitta bänkad med chips, bärs och en fet skål med hype! Ikväll avgörs det, PS4 eller Xbox 702/Orbis/What ever eller både och.

Inaktiv

Hoppas Xboxen piskar PS4:an, jag förväntar mig mer av nästa generation än vad den erbjöd. Jag vill tappa hakan, inte börja gäspa.

Medlem

Commence slapping!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

jag tänker missa varige sekund för att RAID NIGHT BITCHES!!!

Medlem

Och den kommer redan vara hopplöst efter. Speciellt med tanke på att 4K skärmar är runt hörnet, PC kan redan spela spel på dessa medan konsolerna endast verkar kunna spela upp filmer.

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Och den kommer redan vara hopplöst efter. Speciellt med tanke på att 4K skärmar är runt hörnet, PC kan redan spela spel på dessa medan konsolerna endast verkar kunna spela upp filmer.

Alltid lika trevligt när PC-master-race kommer in och upprepar samma trötta dravel som alltid. Vi har alla antecknat detta nu och bryr oss lika jättemycket som alltid, tack för informationen.

Medlem
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Atlas Tasume:

Och den kommer redan vara hopplöst efter. Speciellt med tanke på att 4K skärmar är runt hörnet, PC kan redan spela spel på dessa medan konsolerna endast verkar kunna spela upp filmer.

Alltid lika trevligt när PC-master-race kommer in och upprepar samma trötta dravel som alltid. Vi har alla antecknat detta nu och bryr oss lika jättemycket som alltid, tack för informationen.

4k tv:s är också runt hörnet så jag förstår inte vad det har med pc master race, hade jag varit console pessant så hade jag varit lack för att min nya fina konsol inte hade stöd för min nya fina 4k tv

Medlem

Sköj att man jobbar då..

Medlem
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Atlas Tasume:

Och den kommer redan vara hopplöst efter. Speciellt med tanke på att 4K skärmar är runt hörnet, PC kan redan spela spel på dessa medan konsolerna endast verkar kunna spela upp filmer.

Alltid lika trevligt när PC-master-race kommer in och upprepar samma trötta dravel som alltid. Vi har alla antecknat detta nu och bryr oss lika jättemycket som alltid, tack för informationen.

4k tv:s är också runt hörnet så jag förstår inte vad det har med pc master race, hade jag varit console pessant så hade jag varit lack för att min nya fina konsol inte hade stöd för min nya fina 4k tv

Vad är det för vits att ha stöd för ett format som man med stor säkerhet ändå inte kommer kunna nyttja fullt ut om ens alls? Hårdvaran i de kommande konsolerna lär knappast klara av att spela spel i 4K, kommer nog även kräva en riktig best till dator för att kunna nyttja detta fullt ut.

Medlem

cardagsrummen!

Inaktiv
Skrivet av Atlas Tasume:

Och den kommer redan vara hopplöst efter. Speciellt med tanke på att 4K skärmar är runt hörnet, PC kan redan spela spel på dessa medan konsolerna endast verkar kunna spela upp filmer.

Fast det gäller nog inte din felbyggda lilla flaskhals-PC som du har knåpat ihop där hemma.

Medlem

Är excited även fast jag inte kommer skaffa det, haha.

Medlem

Attsingen då, jag som kommer vara på teater då. *rättar till monokel*


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Har lovat sonen (7) att han skall få vara uppe lite senare idag och titta på detta tillsammans med mig..

Mest för att jag inte vill missa, som ni sa, en enda sekund av det..

Hoppas att det blir riktigt bra.

Naaaw <3 Kan garantera dig att det här kommer bli ett av din sons heliga barndomsminnen, jag älskade när min farsa lät mig stanna uppe längre med honom för vi skulle se något speciellt på tv


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av rubbiten:

4k tv:s är också runt hörnet så jag förstår inte vad det har med pc master race, hade jag varit console pessant så hade jag varit lack för att min nya fina konsol inte hade stöd för min nya fina 4k tv

Innan 4K-TV börjar dyka upp hemma hos folk så är vi säkerligen inne i nästa konsolgeneration. De få apparater som finns att köpa kostar hutlöst mycket.

De flesta TV-kanaler sänder inte ens i vanlig HD än.

Medlem

Btw. Battlefield tweeta igår ''Big announcements are coming soon'' Tror ni det är samband med detta? Även fast det har varit xbox<3Cod och ps<3BF

Medlem

Skulle vilja se hur smort ett PC spel skulle flyta på i 4K... Som sagt, HD kanaler har knappt slagit igenom. Jag bryr mig fullkomligt lite i att se Eurovision i HD. Film är en annan sak, men det räcker gott och väl med 1080p/i i både spel och film. Så att/om xbox har stöd för det vilket jag tvivlar stark på så kunde jag inte bry mig mindre

Medlem

Hoppas de har en Share-knapp på kontrollen!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Atlas Tasume:

Och den kommer redan vara hopplöst efter. Speciellt med tanke på att 4K skärmar är runt hörnet, PC kan redan spela spel på dessa medan konsolerna endast verkar kunna spela upp filmer.

Alltid lika trevligt när PC-master-race kommer in och upprepar samma trötta dravel som alltid. Vi har alla antecknat detta nu och bryr oss lika jättemycket som alltid, tack för informationen.

4k tv:s är också runt hörnet så jag förstår inte vad det har med pc master race, hade jag varit console pessant så hade jag varit lack för att min nya fina konsol inte hade stöd för min nya fina 4k tv

Extremt få som kommer köpa 4K tv. Bara användbart i riktigt stora apparater. Över 80" behövs på normalt avstånd för det ska vara lönt.

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Har lovat sonen (7) att han skall få vara uppe lite senare idag och titta på detta tillsammans med mig..

Mest för att jag inte vill missa, som ni sa, en enda sekund av det..

Hoppas att det blir riktigt bra.

Vilke tur han har en sån snäll pappa då =)! Eloge!

Medlem

Skulle vilja se hur smort ett PC spel skulle flyta på i 4K... Som sagt, HD kanaler har knappt slagit igenom. Jag bryr mig fullkomligt lite i att se Eurovision i HD. Film är en annan sak, men det räcker gott och väl med 1080p/i i både spel och film. Så att/om xbox har stöd för det vilket jag tvivlar stark på så kunde jag inte bry mig mindre

Medlem

Hoppas de visar upp Xbox Facebook. Är det jag mest vill ha i en konsol

Inaktiv
Skrivet av afterclap:

Hoppas de visar upp Xbox Facebook. Är det jag mest vill ha i en konsol

Playstation 4 finns ju annars om du vill Facebooka!

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Hoppas de har en Share-knapp på kontrollen!

Kan väl åtminstone vara placerad på konsollen så man får röra sej lite i dessa träningstider.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Ska bli intressant, känner det var tur man inte har köpt en ny dator på senaste tiden, har inga planer på att skaffa en konsol men en ny PC ligger absolut på tapeten när jag fått se vilken perstanda som behövs för att köra de spel som jag förmodar är bättre optimerade portningar än dagens portningar.

Kan vara att det blir AMD för hela slanten nästa köp, idag kör jag intel och nvidia och jag har inte känt att det har varit prisvärt för fem öre, mest för att spelen ligger hopplöst efter och att datorn är overkill för spelen.

123
Skriv svar