Beta för extraction i oktober

Robot
Beta för extraction i oktober
Medlem
Beta för extraction i oktober

"Köpte" mig in i betan för några veckor sedan.
Potentialen finns verkligen där men har inte hunnit spela tillräckligt ännu för att bilda en seriös åsikt, och är ännu för tidigt för att döma eller prisa spelet.

Men det går åt rätt håll om man gillar rtcw/et. Utvecklarna verkar lyssna på betatestarna och svarar ofta själva på forumet.

Som sagt, väldigt lovande men rtcw/et storhetstiden är nog förbi för denna typ av spel. Tyvärr.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Lite petig, men snälla stava namnet "TotalBiscuit" och inte "TotalBisquits" som ni har gjort i inlägget.

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Lite petig, men snälla stava namnet "TotalBiscuit" och inte "TotalBisquits" som ni har gjort i inlägget.

namnet är rättstavat. men vad säger du om något är hans? "det här är TotalBiscuit film." hur bra grammatik är det?

Medlem
Skrivet av stormarn:
Skrivet av Shuriko:

Lite petig, men snälla stava namnet "TotalBiscuit" och inte "TotalBisquits" som ni har gjort i inlägget.

namnet är rättstavat. men vad säger du om något är hans? "det här är TotalBiscuit film." hur bra grammatik är det?

De stavade Totalbiscuit med ett Q om du inte ser det. det stavas med C. Och sen har de rätt böjelse på slutet men det var inte böjelsen jag reagerade på.

Medlem

ah, förlåt. missade detta.

my bad.

Medlem
Skrivet av stormarn:

ah, förlåt. missade detta.

my bad.

Ingen fara ^^ Störde mig bara på felstavningen

1
Skriv svar