Amazon listar Call Of Duty: Modern Warfare 2 Remastered

Robot
Amazon listar Call Of Duty: Modern Warfare 2 Remastered
Medlem

Behövs verkligen en remaster? Så utdaterat är det inte

Medlem

Köpte spelet till Steam förra veckan då jag aldrig har lirat det tidigare. Äger även Modern Warfare 3 sedan 2 år tillbaka som jag heller aldrig lirat. De ska ju tydligen höra ihop story mässigt.

Ja, Activision lär väl inte göra om misstaget att släppa spelet ihop med höstens ny CoD titel och lägga det i en dyrare utgåva som krav för att kunna spela det. Det var inte så populärt med Modern Warfare Remastered i CoD: Infinite Warfare's "Legacy Edition".
Det släpptes separat efter ett bra tag dock.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Meningslöst.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Geeks Gaming

Utan community servrar för multiplayer så blir det ett pass... Även om jag har roliga minnen från mw2 så va detta de spelet som gjorde att det gick utför. Extremt dåligt peer2peer system. Inget anti-cheat över huvud taget. Ingen möjlighet att kontrollera vilken game mode man ville köra på valfri karta... Och med tanke på vad dom gjorde med Mw1 remastern så nej.

Alltså grafiken är ju inte mycket sämre än va grafiken är till några av denna generationens Cod. Och ska man släppa en remastrad version så släpp en på 2an och 3an tillsammans. 2an var väl rätt kort om jag minns rätt.

P.S Nu kommer det väl lipas i tidningarna igen. . (tänker på flygplatsen)

Medlem

Lol inte förvånande men komigen. För det första var det spelet när CoD serien började sjunka brutalt för att dra in masspublik och casuals för det andra är det knappast ett storslaget, unikt och innovativt spel som förtjänar en remake.

Medlem

Ett av de spel jag haft mest roligt med någonsin. Köpte det i juni 2010 och spenderade hela sommaren med pangpang. Ung var man.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Ja tack! bästa Call Of Duty ever!! Hoppas starkt på en physical utgåva

Medlem
Skrivet av Seybsnilksz:

Ett av de spel jag haft mest roligt med någonsin. Köpte det i juni 2010 och spenderade hela sommaren med pangpang. Ung var man.

Samma här. Fick det i julklapp 2009 och spelade som bara den online där jag har ca 1800h. Har haft så mycket kul det MW2, extra kul med Search & Destroy med vänner!

Avstängd
Skrivet av Castor.T:

Meningslöst.

Verkligen detta.

Fattigt försök till cashgrab. Pass.

Medlem

Alltid gillat Single-playern i Call of Duty. Ska nog ta att spela detta med!

Medlem

Fick med remastern av fyran när jag köpte något cod. Är inte så jag märker att det är uppsnyggat ( Xbox 360 mot remastern på One) Det är väl mer att man får stöd för multiplayer på de senaste plattformarna som är positivt.
Men tycker de ska skita i skräp cod och ge oss en remastern av world att war. Det kör jag splitscreen lite då och då, men tyvärr är det ett gäng grafik buggar på Xbox One med bakkompabilitet i det spelet. Multiplayer är fullt av fuskare.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Behövs verkligen en remaster? Så utdaterat är det inte

Ptja, det går undan... Det är snart 9 år gammalt
Jag skulle främst vilja se en remaster på grund av att original-versionen kryllar av fuskare, snarare än att jag vill ha uppdaterad grafik.

Medlem
Skrivet av Seybsnilksz:

Ett av de spel jag haft mest roligt med någonsin. Köpte det i juni 2010 och spenderade hela sommaren med pangpang. Ung var man.

Wow... Var det så många år sedan? Sjukt!
Skulle nog också vilja kasta ut att COD:MW2 är ett av dom roligaste spelen jag spelat när det kommer till multiplayer. Singleplayern var också jäkligt bra.
Så det kan nog bli ett köp!

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Fick med remastern av fyran när jag köpte något cod. Är inte så jag märker att det är uppsnyggat ( Xbox 360 mot remastern på One) Det är väl mer att man får stöd för multiplayer på de senaste plattformarna som är positivt.
Men tycker de ska skita i skräp cod och ge oss en remastern av world att war. Det kör jag splitscreen lite då och då, men tyvärr är det ett gäng grafik buggar på Xbox One med bakkompabilitet i det spelet. Multiplayer är fullt av fuskare.

Är väl inte så konstigt, du kör på konsol, hahaha...

Medlem

@Jonrei: Ja cod körs på konsol det har ju varit ett konsolanpassat spel sedan trean. Jag har fyran även till PC men kör främst på xboxet. Men dessa remasters är mer för att slippa fuskarna online än att få snygg grafik.

Medlem

Enda mp'n jag faktiskt tyckte var kul var kaotiska 64 spelar matcher i mw1.
Peer to peer suger så jävla hårt.

Medlem

@Ziljun: Jag tänker mest att varje nytt COD är ju som en Remaster på det tidigare årets spel. Vad gjorde MW2 så speciellt? :S

Medlem

Jag har en fråga till alla som spelat cod då som nu.på modern warfare och black ops 1 iallafall så var det en detalj som kändes helt rätt för mig. Det var att varje gång man träffade fiender online eller kampanj, så lät ett ljud som att kulan dämpades ner typ av tyg och kött men prövade ett demo av ett nyare cod och då var den detaljen borta. Finns den detaljen i de nyaste cod spelen och är det någon som vet vad jag menar?

Medlem
Medlem

Spelade bara lite av detta, minns att jag tyckte det var så dåligt i MP pga att det var för enkelt.
Dessutom inga dedikerade servrar och inget anticheat.

Bättre när första Black Ops kom med riktig serverbläddrare igen...

Förstår inte varför detta spelet ska få en remaster, det är ju inte så gammalt??


signatur

Ducati Streetfighter 848

1
Skriv svar