Call Of Duty-fuskare "kan" portas från alla Call of Duty-spel

Robot
Call Of Duty-fuskare "kan" portas från alla Call of Duty-spel
Medlem

Snälla..kan inte ägarna till PUBG göra samma sak???

Medlem

Det låter ju bra! Äntligen!


signatur

autograph

Avstängd

Hoppas på det. Hoppas även det blir gjort i "smyg" så att dom som blir bannade från ett cod inte vet om det är title ban eller series ban före dom köper nästa spel


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Inte en dag för tidigt att fatta sånna beslut

De förstör bara spelen så varför skulle de ens få en andra chans till att börja med !

Medlem

Fasen vet hur dom ska implementera det och låter som det kan bli halvkul o bli obannad om man blivit bannad av misstag eller dyl kan ju hända .

Men bra dom kollar på det iaf, även om jag inte tror det löser dom fuskare som inte bryr sig om sitt konto o bara skapar ett nytt om det blockas.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inte för att jag spelar spelet eller serien, men håller med om att det kan bli problematiskt om man blir felaktigt bannad...

Medlem

Hatar fuskare och önskar all olycka de kan få!!

Medlem

Kan? De menar givetvis SKA


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

De kanske borde ..
Skrivet av Notumforce:

Fasen vet hur dom ska implementera det och låter som det kan bli halvkul o bli obannad om man blivit bannad av misstag eller dyl kan ju hända .

Men bra dom kollar på det iaf, även om jag inte tror det löser dom fuskare som inte bryr sig om sitt konto o bara skapar ett nytt om det blockas.

Banna ip , eller konsolen / datorn på nåt sätt ,

Medlem

HWID. Sedan kanske själva licensen på spelet. Och "GamerTag:en".

Men man spelar väl CoD för SP?

Medlem
Skrivet av Lowlife talibans:

Banna ip , eller konsolen / datorn på nåt sätt ,

Såna där åtgärder fungerar inte längre.
Fuskverktygen spoofar i princip allt.

1
Skriv svar